از ابتداي هفته جاري تا كنون:
فرمانده انتظامي استان از كشف 3 هزار و 200 كيلو گرم انداع مواد مخدر ، دستگيري 26 قاچاقچي و 130 خرده فروش مواد مخدر در عمليات پليس كرمان از ابتداي هفته جاري تا كنون خبر داد.
کد خبر: ۵۶۸۵۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶ 19 February 2018

به گزارش تابناک ، به نقل از پایگاه خبری پلیس "سردار رضا بني اسدي فر"، در جمع خبرنگاران گفت: استان كرمان به دليل موقعيت جغرافيايي بعنوان خاكريز ورودي شرق كشور در حوزه مواد مخدر محسوب مي شود.

وي افزود: بر اساس اين شرايط جغرافيايي، همكارانم در حوزه پيشگيري و مبارزه با مواد مخدر با تمركز بر خرده فروشان مواد ، با هماهنگي دستگاه قضائي طرح برخورد با مواد مخدر را به مرحله اجرا گذاشتند.

فرمانده انتظامي استان بيان كرد: در اين طرح، طي يك هفته گذشته 130 خرده فروش مواد مخدرو 118 معتاد در سطح استان شناسايي و دستگيرشدند.

وي تصريح كرد: همچنين در اين طرح طي اين مدت ، پليس استان با اشراف اطلاعاتي بر محورهاي مواصلاتي ، بيش از 3 هزار و 200 كيلو گرم مواد مخدر كشف كرد و 25 دستگاه وسيله نقليه مرتبط با اين حوزه توقيف شد و 48 نفر قاچاقچي در مجموع عمليات پليس دستگير شدند.

سردار بني اسدي فر مهمترين اين عمليات را درگيري مسلحانه پليس با اشرارمسلح در شب گذشته در شرق استان بر شمرد و گشف در اين عمليات بيش از یک هزار و 200 كيلو گرم مواد مخدر از نوع ترياك كشف و پليس كهنوج نيز نيم تن مواد مخدر كشف كرد.

وي با اشاره به لزوم عزم همگاني در مبارزه با مواد مخدر ، گفت: هر نقطه از محورهاي مواصلاتي استان نام و ياد شهيداني را در خود نهفته است كه جان خود را براي امنيت و سلامت اين مرز و بوم نثار كردند و پليس استان نيز با تمام توان از اين امنيت حراست مي كند و خواب را از چشمان مخلان امنيت مي زدايد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار