انارکی محمدی تاکیدکرد:
نماینده مردم رفسنجان در مجلس با بیان اینکه بخشودگی دیرکرد وام‌های زیر ۱۰۰میلیون تومان کشاورزان رفسنجانی را به چرخه تولید بازمی‌گرداند،گفت: عدم توان مالی کشاورزان در جهت پرداخت وام‌ یکی از مهمترین دغدغه‌های کشاورزان است.
کد خبر: ۵۶۸۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۶ 20 February 2018

احمد انارکی محمدی درباره باز پرداخت دیرکرد وام‌های کشاورزان رفسنجانی،گفت: بخشودگی دیرکرد وام‌های کشاورزان توسط دولت راهگشای بسیار کاربردی برای بازگشت کشاورزان به چرخه تولید تلقی می‌شود بنابراین جا دارد در راستای بهبود وضعیت تولیدات و تامین اقتصاد کشاورزان دیرکردهای وام‌های زیر 100میلیون تومان کشاورزان بویژه تولیدکنندگان رفسنجانی بخشیده شود.

نماینده شهر رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عدم توان مالی کشاورزان در جهت پرداخت وام‌ها یکی از مهمترین دغدغه‌های کشاورزان است و با توجه به اینکه رفسنجان به عنوان شهر تک‌محصولی و تنها در صنعت کشاورزی حضور بسیار مناسبی دارد، با رفع دغدغه دیرکرد پرداخت وام می‌توان روحیه کشاورزان برای ماندگاری در چرخه تولید و ایجاد رونق اقتصادی را رقم زد.

وی ادامه داد: خشکسالی و تغییرات اقلیمی موجب شد که بعضا کشاورزان در پرداخت وام‌های اخذ شده برای رونق تولید بمانند و از همین رو ما در سال گذشته مصوبه‌ای برای بخشش سود وام‌های زیر 100میلیون تومان از طریق دولت و دیرکرد وام‌ها نیز از طریق بانک‌ها صورت بگیرد و کشاورزان تنها اصل سود را بپردازند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یادآورشد: خشکسالی تاثیرات مستقیم در وضعیت تولید محصولات کشاورزی داشته است و این در حالی است که پرداخت دیرکرد وام کشاورزان زیر 100میلیون تومان می‌تواند نقش بسزایی در روحیه کشاورزان داشته باشد./

منبع: خبرگزاری خانه ملت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار