معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان، گفت: صدور مجوز و استعلامات لازم برای طرح‌ها و پروژه‌های اقتصادی تنها از طریق پنجره واحد سرمایه گذاری انجام خواهد شد و لذا متقاضیان باید به این بخش مراجعه نمایند.
کد خبر: ۵۶۹۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۹ 22 February 2018

جلسه شورای اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان رودبارجنوب با حضور فدائی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری، مدیرکل جذب وحمایت از سرمایه گذاری استانداری، فرماندار رودبار جنوب و جمعی از مسئولان این شهرستان، به منظور بررسی پرونده‌های اشتغالزایی و رفع موانع پیش روی متقاضیان طرح‌های اقتصادی برگزار شد.
فدائی در این جلسه با اشاره به اهمیت مصوبات کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری گفت: مدیران و مسئولان اعضای کارگروه باید قوانین و قواعد ابلاغی را به نحو مطلوبی بدانند.
وی برگزاری آزمون از دستورالعمل کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری در رودبارجنوب توسط فرماندار این شهرستان را ارزشمند عنوان کرد گفت: روش کار فرماندار رودبارجنوب می‌تواند به عنوان الگو برای سایر فرمانداران و مدیران استان لحاظ شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان در ادامه به پرونده‌ها و طرح‌های اقتصادی و اشتغالزایی اشاره کرد و گفت: صدور مجوزات و استعلامات لازم برای طرح‌ها و پروژه‌ها از طریق پنجره واحد سرمایه گذاری انجام خواهد شد و لذا متقاضیان باید به این بخش مراجعه نمایند.
فدایی در ادامه ارزانترین اشتغال را در بخش کشاورزی و دامپروری ذکر کرد و رفع موانع اداری و همکاری بیشتر جهادکشاورزی، بنیادمسکن، آبیاری و امور اراضی را خواستار شد.
فرماندار رودبارجنوب نیز به برگزاری جلسات مستمر و هماهنگ جهت دستیابی به اهداف کارگروه اشتغال این شهرستان اشاره کرد و گفت: علیرغم همه همکاری‌ها و حمایت‌های مسئولان بالادستی، در ادارات شهرستان شاهد یکسری چالش‌ها و مشکلات هستیم.
عطا ناوکی در ادامه به تحقق ۹۲ درصدی اشتغال از کل میزان مصوب شده برای شهرستان رودبارجنوب اشاره کرد و گفت: برای تحقق کامل تعهد ایجاد شده، همکاری و حمایت مسئولان در ادارات کل را خواستاریم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار