حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی با عرض تسلیت به خانواده های شهدای امنیت در حادثه اخیر تهران از دستگاه قضا خواست با افراد مخل امنیت برخورد جدی کند تا دیگر شاهد چنین صحنه هایی در جامعه نباشیم.
کد خبر: ۵۷۰۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۱ 23 February 2018

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی امروز در خطبه هاي نماز جمعه کرمان ضمن عرض تسليت به خانواده هاي شهداي امنيت در حادثه اخير خيابان پاسداران
برخورد جدی بامخلان امنیت مطالبه خطیب جمعه کرمان از دستگاه قضاتهران از دستگاه قضا خواست تا با افراد مخل امنیت برخورد جدی کند تا دیگر شاهد چنین صحنه هایی در جامعه نباشیم.
وی همچنین اشاره ای هم به حادثه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج ، ضمن عرض تسلیت به خانواده های مسافران این هواپیما از دستگاههای دولتی خواست تا موارد مرتبط را با جدیت مراقبت و در این زمینه اگر قصوری صورت گرفته برخورد جدی شود.
امام جمعه کرمان در بخش دیگری از سخنانش ظلم را زشت ترین و طبیعی ترین رفتار ناشایستی دانست که می تواند جهان را به آتش بکشد.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان خطاب به کارکنان ، مدیران و مردم گفت: تلاش کنید در محیط کار خود مرتکب ظلم نشوید چرا که هم دل می سوزانید و هم قبح ظلم را در جامعه می شکنید .
وی به پنجم اسفند روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس اشاره کرد و افزود: خدمات جامعه مهندسان در کشور چشمگير است و نمود کار مهندسان را می توان در زیباسازی شهرها مشاهده کرد.
وی در ادامه گریزی هم به نام گذاری روز بزرگداشت ملاهادی سبزواری به عنوان روز امور تربیتی و تربیت اسلامی زد و افزود: تربیت 3 ضلع مهم دارد که اگر هر ضلع به خوبی ایفای نقش کند نتایج مطلوبی را رقم می زند این 3 ضلع خانواده ، محیط و مربی ، رفیق و استاد هستند.
خطیب نماز جمعه کرمان همچنین به رعایت عدالت اجتماعی هم تاکید کرد و افزود: در اصو ل اسلام عنوان شده است که قبل از خشک شدن عرق کارگر مزد او را پرداخت کنید که امیدواریم در آستانه عید نوروز کارفرمایان تلاش کنند و حق افراد پرداخته شود.
نماز وحدت بخش جمعه این هفته با شکوه همیشگی همزمان با کرمان در همه شهرستان های استان پهناور کرمان برگزار شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار