‍ مدیر آموزش و پرورش قلعه گنج گفت : مردمی بودن نیرو انتظامی، امنیت پایدار را به وجود می آورد.
کد خبر: ۵۷۵۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۷ 06 March 2018

سعید احمدی مدیر آموزش و پرورش قلعه گنج در دیدار با رئیس پلیس راهور شهرستان گفت: مردمی بودن نیروهای نظامی و انتظامی، امنیت پایدار را به وجود می آورد

وی افزود: اگر ارتباط دوستانه ای بین مردم و نیروهای نظامی و انتظامی وجود داشته باشد، پایبندی مردم به قوانین و مقررات بیش تر می شود و کار این افراد نیز سهل و امنیت و آسایش بیش تری برای شهروندان به وجود می آید.

احمدی یکی از رسالت های آموزش و پرورش را تربیت دانش آموزانی مسئولیت پذیر و مطالبه گر دانست و گفت: ما برای نهادینه کردن این ارزش ها در دانش آموزان برنامه ریزی خوبی در مدارس داشته ایم که امیدواریم در عمل نیز شاهد رفتارهای خوبی از دانش آموزان باشیم.

مدیر آموزش و پرورش قلعه گنج طرح همیار پلیس را نمونه ای بارز از تربیت دانش آموزان مسئولیت پذیر عنوان کرد و افزود : این طرح می تواند از ظرفیت دانش آموزان در کاهش تصادفات استفاده کند و آموزش و پرورش نیز در اجرای این طرح همکاری های لازم را انجام خواهد داد.

جهانشاهی رئیس پلیس راهور قلعه گنج نیز آموزش را از اصول اساسی کار راهنمایی و رانندگی دانست و گفت: وظایف راهنمایی و رانندگی در آموزش، اجرای مقررات و مهندسی ترافیک خلاصه می شود که آموزش و راهنمایی رکن اصلی و اساسی کار پلیس راهور است.

وی از بکارگیری تشکل های دانش آموزی در ایام نوروز خبر داد و گفت: از ظرفیت دانش آموزان به عنوان همیار پلیس، پلیس یار نوجوان و پلیس یار جوان در ایام نوروز جهت ساماندهی سفرهای نوروزی و کاهش تصادفات استفاده می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار