رئیس هیئت مدیره شرکت زغال‌سنگ کرمان عنوان کرد
رئیس هیئت مدیره شرکت زغال‌سنگ کرمان یکی از مشکلات این شرکت را عدم پرداخت مطالبات توسط تنها مشتری این شرکت عنوان کرد و گفت: مطالبات زغال‌سنگ کرمان از ذوب‌آهن اصفهان بالغ بر 600 میلیارد ریال است که اگر پرداخت شود بسیاری از مشکلات موجود جامعه کارگری برطرف می‌شود.
کد خبر: ۵۷۵۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۶ 07 March 2018

مهدی یوسف‌الهی عصر امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات صنعت زغال‌سنگ در زرند بر ضرورت اجرای طرح‌های توسعه‌ای شرکت زغال‌سنگ کرمان تاکید کرد و اظهار داشت: مهمترین مشکل شرکت زغال‌سنگ زرند، فرسودگی تجهیزات و تکنولوژی پایین در این شرکت است.

رئیس هیئت مدیره شرکت زغال‌سنگ کرمان ادامه داد: متاسفانه تکنولوژی موجود در این کارخانه قدیمی و با تکنولوژی روز دنیا فاصله زیادی داشته و به همین دلیل راندمان کار در این جا بسیار پایین است که اگر مجاهدت و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان و مدیران سخت‌کوش این مجموعه را شاهد نبودیم، قطعا با بحران روبرو می‌شدیم.

وی یکی دیگر از مشکلات شرکت زغال‌سنگ کرمان را عدم پرداخت مطالبات توسط تنها مشتری این شرکت عنوان کرد و گفت: مطالبات زغال‌سنگ کرمان از ذوب‌آهن اصفهان بالغ بر 600 میلیارد ریال است که اگر پرداخت شود بسیاری از مشکلات موجود جامعه کارگری برطرف می‌شود.

یوسف‌الهی مداخله دولت و اصلاح برخی قوانین موجود در حوزه بیمه و مالیات توسط مجلس را برای نجات صنعت زغال‌سنگ بسیارضروری و با اهمیت برشمرد و خاطرنشان کرد: دولت و مجلس باید نگاه ویژه‌ای به صنعت زغال‌سنگ داشته باشند تا این صنعت در کشور تقویت شده و کارآمد باشد.

به گزارش فارس، امیری نماینده مردم زرند در مجلس شورای اسلامی، خنجری فرماندار زرند و جمعی از مسوولان مربوطه از بخش‌های مختلف کارخانه زغالشویی زرند بازدید کرده و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفتند.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار