معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: در آستانه سال جدید، 130 سبد غذایی در قالب طرح فرشتگان رحمت توسط شعب راین و انار در بین نیازمندان توزیع شد.
کد خبر: ۵۷۶۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۷ 10 March 2018

حسین سام زاده با اعلام این خبر افزود: طرح فرشتگان رحمت با هدف کمک به اقشار بی بضاعت و کم بضاعت و ترویج فعالیتهای خیرخواهانه و عام المنفعه در استان کرمان در حال برگزاری است.

وی اظهار داشت: با اجرای طرح فرشتگان رحمت در شعب راین و انار 130 بسته مواد خوراکی به ارزش تقریبی 116 میلیون ریال با حفظ کرامت افراد نیازمند در بین آنان توزیع شد.

 

80 سبد حمایتی بین نیازمندان راین توزیع شد

رییس جمعیت هلال احمر راین با اشاره به اهداف خیرخواهانه و بشردوستی در اجرای طرح فرشتگان رحمت گفت: به منظور خدمت رسانی و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر در آستانه ایام نوروز با همکاری خیرین و نیکوکاران داوطلب جمعیت 80 سبد حمایتی بین نیازمندان شهر راین توزیع شد.

کامبیز محمدی با اشاره به اجرای طرح فرشتگان رحمت در روستای دودران و شهر راین افزود: در این طرح 80 سبد حمایتی شامل برنج، روغن، کنسروجات و چای به ارزش اعتبار 56 میلیون ریال توزیع شده است.

محمدی ضمن دعوت از خیرین نیک اندیش جهت مشارکت در اجرای طرح های انسان دوستانه و عام المنفعه، تصرح کرد: جمعیت هلال احمر به‌ عنوان حلقه واسط توان توانمندان و نیاز نیازمندان بسترساز فعالیت های بشر دوستانه پذیرای حضور خیرین در بزرگترین نهاد جهانی و مردمی است.

 

اجرای طرح فرشتگان رحمت در شهرستان انار

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان انار از اجرای طرح فرشتگان رحمت به ارزش اعتبار 60 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

محمود بهشتی نیا با اشاره به شناسایی نیازمندان و مستمندان توسط جمعیت هلال احمر گفت: در آستانه فرا رسیدن سال نو واحد داوطلبان این جمعیت با همکاری خیرین و داوطلبان، طرح فرشتگان رحمت را با اهدای 50 سبد غذایی شامل برنج، روغن، چای، ماکارونی، کنسروجات و ... به ارزش اعتبار 60 میلیون ریال در بین نیازمندان این شهرستان اجرا کرد.

منبع: برنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار