نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در شرایط کنونی که نزدیک سال جدید می شویم به صلاح نیست و به کشور آسیب می زند.
کد خبر: ۵۷۷۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۶ 11 March 2018

یحیی کمالی پور  در مخالفت با استیضاح وزیر راه و شهرسازی افزود: من مخالف استیضاح آخوندی هستم و فکر می کنم کار با استیضاح درست نمی شود.
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس بیان کرد: استیضاح عباس آخوندی در این شرایط به هیچ وجه به مصلحت و منفعت کشور نیست و به کشورمان آسیب می زند.
کمالی پور اضافه کرد: هم اکنون در آستانه سال جدید قرار داریم و موضوعی مانند مسافران نوروزی، بحث گردشگری و مباحث دیگر که مرتبط با وزارت راه و شهرسازی است مطرح است، که اگر وزیر راه را استیضاح کنیم به این مباحث ضربه وارد می شود
کمالی پور ادامه داد: نباید اقدامی کنیم که به کشور لطمه وارد شود؛ استیضاح وزیر راه و شهرسازی در شرایط کنونی به صلاح نیست.
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس تصریح کرد: اگر عده ای می خواهند استیضاح کنند بعد از تعطیلات می توانند در مورد آن صحبت کنند.
کمالی پور تاکید کرد: نمی توان همه گناه ها را به سمت آقای آخوندی برد، مشکلات از زمانی شروع شد که وزارت راه و شهرسازی ادغام شد.
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس خاطرنشان کرد: از زمانی که وزارت راه و وزارت مسکن با یکدیگر ادغام شد مشکلات این وزارتخانه افزایش یافت.
این نماینده مجلس عنوان کرد: سوال من از استیضاح کنندگان این است، اگر آخوندی را بردارید با کدام مدیر مجموعه می خواهید ساختار را اصلاح کنید. نخست ما باید به صورت کارشناسی ساختارها را اصلاح کنیم و در سایه اصلاح ساختارها به مدیریت ها بپردازیم.
به گزارش ایرنا، تقاضای استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در جلسه سه شنبه هفته گذشته مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.
جلسه استیضاح آخوندی قرار است سه شنبه این هفته در مجلس برگزار شود.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار