مدیرعامل صندوق منابع طبیعی جنوب کرمان خبر داد
مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش منابع طبیعی جنوب کرمان گفت: 6 میلیارد و 190 میلیون ریال تسهیلات در راستای فعالیت‌های منابع طبیعی در منطقه جنوب کرمان پرداخت شده است.
کد خبر: ۵۷۷۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷ 11 March 2018

حامد محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با تبریک هفته منابع طبیعی و آبخیزداری از پرداخت 6 میلیارد و 190 میلیون ریال تسهیلات در راستای فعالیت‌های منابع طبیعی در منطقه جنوب کرمان خبر داد و اظهار داشت: این تسهیلات با توجه به فعالیت‌های اثربخش حوزه منابع طبیعی و ظرفیت هر منطقه پرداخت می‌شود.

وی همچنین با اشاره به انعقاد قرارداد حقوق عرفی در قالب عاملیت بیان داشت: پس از پیگیری‌های لازم مبلغ یک میلیارد و 454 میلیون و 584 هزار ریال وجوه حاصله از حقوق عرفی اخذ و به حساب ویژه عاملیت واریز شد.

محمدی تصریح کرد: با توجه به گستردگی منطقه جنوب کرمان برای پیشبرد اهداف شرکت مادر تخصصی و سازمان جنگل‌ها سرمایه اولیه کافی وجود نداشت، بنابراین از بدو تأسیس پیگیری لازم برای افزایش سرمایه و دعوت از تشکل‌های مرتبط با منابع طبیعی به منظور سرمایه‌گذاری انجام شد.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش منابع طبیعی جنوب کرمان ادامه داد: کمک‌های فنی و اعتباری با موضوع بند 3 ماده 31 قانون برنامه ششم توسعه به مبلغ 7 میلیارد ریال برای افزایش سرمایه سهم دولت مصوب شده است.

وی افزود: هدف از راه‌اندازی این صندوق تحقق توسعه کشاورزی و منابع طبیعی، کارآفرینی، رقابت‌پذیری، افزایش ارزش افزوده منابع طبیعی و کیفیت سرمایه‌گذاری و مدیریت بهینه تأمین، تجهیز و تخصیص منابع مالی و اعتباری به بهترین شیوه مشارکت با بهره‌برداران و تولیدکنندگان است.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار