رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه در هر تصمیم‌گیری مدیریتی مسئله سلامت مدنظر باشد گفت: توجه به سلامت جامعه یک موضوع اصلی و اولویت حکومت است.
کد خبر: ۵۷۷۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶ 11 March 2018

حمیدرضا رشیدی‌نژاد صبح امروز در اولین مجمع سلامت استان کرمان با بیان اینکه سلامت یک موضوع عمومی است اظهار داشت: تقاضا دارم در هر تصمیم‌گیری مدیریتی مسئله سلامت مدنظر باشد.

وی با اشاره به اینکه امروز مجمع سلامت استان برگزار می‌شود افزود: همه نمایندگان از سراسر استان که در رابطه با سلامت هستند وظیفه دارند برای سلامت نقش‌آفرینی کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه رئیس شورای سلامت، استاندار است تا به سلامت بیشتر توجه شود بیان کرد: شعار امسال "هزار روز طلایی زندگی " است.

وی با اشاره به اینکه نقش هزار روز اول زندگی انسان یک نقش مهم در سلامت آینده فرد است گفت: شکل‌گیری و تکامل مغز در این دوره است و در این دوران باید به مادران باردار توجه ویژه شود.

رشیدی‌نژاد تصریح کرد: توجه به سلامت جامعه یک موضوع اصلی و اولویت حکومت است.

به گزارش تسنیم در این جلسه حجت‌الاسلام علی عارفی نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه در آیات و روایات سلامت حرف اول را می‌زند اظهار داشت: سلامت جامعه تامین نمی‌شود مگر آنکه سلامت معنوی و فرهنگی برای آن تعریف شود.

وی با اشاره به اینکه اگر جامعه از فقر فرهنگی برخوردار باشد سلامت جامعه بهبود نخواهد یافت بیان کرد: در دنیا به اثبات رسیده که معنویت تاثیر مستقیم بر سلامت انسان دارد.

نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: آسیب‌های اجتماعی که داریم مانع از سلامت اجتماعی شده و باید برای رفع آن تلاش کرد.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار