معاون حقوقی مجلس و امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه تمام دنیا فرهنگ غنی ایران را می شناسند گفت: فرهنگی غنی ایرانی باید در جامعه نهادینه شود.
کد خبر: ۵۷۷۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۴ 12 March 2018

سید‌هادی حسینی عصر امروز در آئین رونمایی از پوستر جشنواره فرهنگی هنری شهید شهسواری اظهارداشت: در کشور شرایطی پیش آمده که زندگی مردم سخت شده و برای هموار شدن آن باید تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه فرهنگ را دولت‌ها نمی‌سازند، تصریح کرد: فرهنگ را مردم می‌سازند و باید در این زمینه تلاش کنیم و فرهنگ غنی از خود بر جای بگذاریم.

حسینی با بیان اینکه تمام دنیا فرهنگ غنی ایران را می شناسند عنوان کرد: همه به فرهنگ کشور ایران افتخار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه باید به تولید فرهنگ در کشور توسط صدا و سیما تلاش کرد افزود:باید فرهنگ غنی و اصیل ایرانی را در کشور و در میان مردم جا انداخت.

معاون حقوقی مجلس و امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در فرهنگ‌سازی هر منطقه باید تلاش کرد اظهار داشت: در بحث آموزش‌ها و آموزه‌های قرآنی باید تلاش کرد.

وی افزود: باید برای بزرگان تاریخی این منطقه همایش برگزار شود و از نویسندگان و شاعران منطقه حمایت جدی شود.

حسینی با بیان اینکه برای فضای فرهنگی جنوب کرمان برنامه‌های بسیار زیادی داریم خاطر نشان کرد: شهدا جانشان را برای آسایش و امنیت کشور از دست دادند.

وی با اشاره به اینکه شهید شهسواری نمونه بارز شجاعت است و در کشور نام نیکی از خود بر جای گذاشته است گفت: نباید شهدا را فراموش کنیم چرا که آنها رفتند تا ما با آسایش و آرامش زندگی کنیم.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار