استاندار کرمان گفت: درحوزه ایجاد نیروگاه های خورشیدی خانگی برای مددجویان کمیته امداد کار بسیار خوبی انجام شده است.
کد خبر: ۵۷۸۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹ 12 March 2018

علیرضا رزم حسینی در ديدار با مدیرکل و شورای معاونان کمیته امداد ابراز امیدواری کرد: ایجاد پنل های خورشیدی سال آینده با وسعت بیشتری دنبالدیدار استاندارکرمان با مدیرکل و شورای معاونان کمیته امداد شود.
استاندار کرمان همچنین بر توزیع هدفمند کمک های دولتی در جامعه به منظور خدمت رسانی بهتر به مردم تاکید کرد و افزود: سیاست پرداخت پول به مردم کار درستی نبوده است و با این منابع می توان کارهای بزرگی را انجام داد تا رضایت مردم نیز بیشتر باشد.
وی افزود: 1800میلیارد تومان یارانه در سال پرداخت می شود که اگر نیمی از آن به سلامت اختصاص داده می شد ، خدمات گسترده ای را به جامعه ارائه می داد.
در این دیدار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان نیز با بیان اینکه 93 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند ، گفت: سال 96 بالغ بر 70 میلیارد تومان مستمری به مددجویان این نهاد پرداخت شده است.
یحیی صادقی افزود: بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان هزینه های دانش آموزی ، دوهزار و 160 مورد جهیزیه ، 26 میلیارد تومان هزینه های بهداشت و درمان وهفت هزار و 200 وام کارگشایی در سال جاری پرداخت شده است.
وی به اقدامات انجام شده در حوزه اشتغال اشاره کرد و افزود: تعهد اشتغال این اداره کل در سال چهار هزار شغل بود که تاکنون 6 هزار و 855 شغل ایجاد شده است.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان از فروش 620 تخته فرش مددجویان کمیته امداد در سال جاری خبر داد .
صادقي همچنین گفت: 9900 نفر از فرزندان مددجویان مورد آموزش های مهارتی قرار گرفته اند تا زمینه ورود آنها به بازار کار تسهیل شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار