معاون پارلمانی ریاست جمهور:
معاون پارلمانی ریاست جمهور اظهار کرد: در استان کرمان در سال گذشته 45 هزار و 802 شغل پایدار ایجاد شده است، ضمن آنکه استان کرمان در حوزه های گردشگری، سلامت و پدافند غیر عامل رتبه برتر کشور را کسب کرده همچنین در حوزه امنیت مقام دوم را از آن خود کرده است، ضمن آنکه این استان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی کشور انتخاب شد.
کد خبر: ۵۷۸۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲ 12 March 2018

حسین‌علی امیری پیش از ظهر امروز دوشنبه 21 اسفندماه در شورای اداری استان کرمان گفت: به روزهای پایانی سال 1396 نزدیک شده‌ایم، لذا مدیران و مسئولین عملکرد خود را مورد ارزیابی قرار دهند تا نقاط ضعف و قوت و چالش های فرا روی خود را شناسایی و چاره اندیشی لازم را انجام دهند تا فعالیت های ما فعالیت های هدفمندی باشند.
وی از ورود به پنجمین سال ریاست جمهوری دکتر روحانی سخن به میان آورد و بیان کرد: اگر بخواهیم بدانیم در چه موقعیتی هستیم، باید نقطه عزیمت خود را بدانیم، به عبارت دیگر باید بدانیم از چه نقطه ای شروع کرده ایم و باید بررسی کنیم که وضعیت ما در حوزه های مختلف در اوایل سال 92 چه بوده است آن زمان می توانیم آینده خود را ترسیم کنیم.
معاون پارلمانی رییس جمهور از علاقمندی سرمایه گذاران خارجی برای مراودت با ایران سخن گفت و عنوان کرد: این رغبت سرمایه گذاران خارجی نشان دهنده، وجود امنیت در ایران است و اینکه این کشور در صحنه های بین المللی اعتبار دارد و ضمن آنکه بازارهای نفتی خود را بازگرداندیم.
امیری تورم کشور را تک رقمی دانست و اظهار کرد: در 5 سال گذشته صادرات غیرنفتی ما بر واردات پیشی گرفته است و همچنین شاهد رو به رشد شاخص‌های مختلف کشور هستیم.

وی بیان کرد: اختصاص 100 میلیارد به دو طرح کاج و تکاو، حمایت از یک هزار و 194 بنگاه دارای مشکل، ایجاد اشتغال در مناطق محروم و مرزی، روزانه گازرسانی به حدود 7 روستا در سال جاری، نوسازی و بازسازی 36 هزار مسکن روستایی، گسترش تفاهمنامه ها با خارجی ها به گونه ای که 21.2 میلیارد دلار قرارداد منعقد کرده‌ایم؛ همچنین در بخش‌های فولاد، پتروشیمی، ترانزیت خارجی و ... رشد داشته ایم ؛ از جمله اقدامات صورت گرفته در دولت تدبیر و امید می‌باشد.

معاون پارلمانی ریاست جمهور عنوان کرد: در استان کرمان در سال گذشته 45 هزار و 802 شغل پایدار ایجاد شده است، ضمن آنکه استان کرمان در حوزه های گردشگری، سلامت و پدافند غیر عامل رتبه برتر کشور را کسب کرده همچنین در حوزه امنیت مقام دوم را از آن خود کرده است، ضمن آنکه این استان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی کشور انتخاب شد.
وی «رزم حسینی» را یک ظرفیت بسیار خوب برای استان کرمان دانست و مطرح کرد: توسعه کشور در مسیر درستی قرار گرفته است و باید تلاش کنیم که این حرکت رو به پیش باشد.
امیری در پایان اظهار کرد: آنهایی که دنبال ایجاد ناامیدی در کشور هستند حتما طوفان و تخریب درو می کنند، زیرا اگر اعتماد عمومی با مشکل مواجه شود، آن زمان فقط دولت آسیب نمی بیند بلکه کل کشور دچار آسیب می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار