فرماندار:
فرماندار شهرستان جیرفت گفت: در این شهرستان 333 طرح اقتصاد مقاومتی با سرمایه گذاری یکهزار و 500 میلیارد تومان در حال اجراست.
کد خبر: ۵۷۸۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶ 13 March 2018

احمد امینی روش، عصر دوشنبه در دیدار عمومی کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با حضور حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهوری با اشاره به ظرفیت های کم نظیر جنوب استان کرمان در حوزه های مختلف اقتصادی افزود: جیرفت مجموعه ای از نعمت های خدادادی است و از ابتدای پیروزی انقلاب، خدمات زیادی در زمینه زیرساخت ها به مردم ارائه شده است.
وی تصریح کرد: شهرستان جیرفت طی 38 سال گذشته کارنامه خوبی داشته و امروز استاندار کرمان با استفاده از ظرفیت ها، زیرساخت های شهرستان را تکمیل کردند.
وی با بیان اینکه این دولت از مردم و برای مردم است اظهار کرد: امروز هم چیزی از مردم پنهان نداریم و به برکت دولت تدبیر و امید، توجه دولتمردان به مسائل امنیتی به گونه ای است که اشرار شناسنامه داری در منطقه نداریم و در سایه وحدت، امنیت خوبی داریم.
امینی روش با بیان اینکه فرودگاه جیرفت پس از 6 سال تعطیلی در دولت تدبیر و امید تکمیل و راه اندازی شد اضافه کرد: امروز این فرودگاه با سه پرواز در هفته فعال است.
وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت کشاورزی و راه اندازی گمرک و استاندارد، زمینه صادرات محصولات کشاورزی فراهم شده و پایانه صادراتی جیرفت نیز 70درصد پیشرفت دارد و عملیات اجرایی انتقال گاز در حال انجام است.
فرماندار جیرفت با اشاره به اینکه در بخش آموزش و پرورش در هر ماه یک مدرسه در این شهرستان کلنگ زنی شده است عنوان کرد: در این دولت چهار انتخابات برگزار شد و حتی یک فقره شکایت در این خصوص گزارش نشد و در زمینه اقتصاد مقاومتی هم با فراهم کردن زیرساخت ها زمینه حضور بخش خصوصی را فراهم کرده ایم.
وی با بیان اینکه در بخش های بهداشت، مسکن و راه کارهای خوبی صورت گرفته است گفت: این فعالیت ها نتیجه وحدت و همدلی مسئولان بوده و این روحیه همچنان در دستور کار مدیران است.
وی اضافه کرد: از این به بعد نیز با ارتباط و تعامل با ائمه جمعه، نمایندگان و مردم با روحیه جهادی برای پیشرفت شهرستان تلاش می کنیم.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار