استاندار کرمان گفت: برای اولین بار در تاریخ این دیار، کارخانه ذوب مس جیرفت سال آینده به بهره برداری خواهد رسید و مس کاتدی در این منطقه تولید خواهد شد.
کد خبر: ۵۷۸۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳ 13 March 2018

"علیرضا رزم حسینی" استاندار کرمان عصر امروز ۲۱ اسفندماه در دیدار معاون پارلمانی رییس جمهور با مردم شهرستان جیرفت، با درود به شهیدان عالی مقام دوران دفاع مقدس و شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد، گفت:رمز موفقیت کشور در گروی وحدت و همدلی است و امروز در شهرستان جیرفت با ارائه طرح مثلث توسعه اقتصادی و حضور همه ارکان نظام در امر توسعه، شاهد همگرایی، هم افزایی و وحدت چشمگیری هستیم.
وی با بیان اینکه اقدامات بسیار خوبی در سطح شهرستان جیرفت و عنبرآباد در این دولت اتفاق افتاده است، افزود: اولین سیاست دولت تدبیر و امید در کرمان توازن توسعه‌ای بوده و در این راستا معتقد بودیم باید همه نقاط استان توسعه یابد و اولین اقدامات این دولت در استان نیز از جنوب شروع شد.
رزم حسینی با اشاره به تمدن ۷۰۰۰ ساله کنارصندل اظهار کرد: طبق مصوبات هیات دولت سال آینده اکتشافات مستمر منطقه جیرفت را پیگیری خواهیم کرد ضمن آنکه سال آینده مشعل گاز در شهرستان جیرفت روشن خواهد شد.
استاندار کرمان به سفر اخیررییس جمهور به استان کرمان اشاره کرد و افزود: بحث ریلی جنوب کرمان و اتصال بندر جاسک از طریق مسیر‌های قلعه گنج- عنبرآباد – بم و اتصال به خط ریلی سراسر کشور در سفر اخیر رییس جمهور به استان کرمان مطرح و مورد تاکید قرار گرفت.
عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در استان کرمان با تاکید بر اینکه به دبنال آن هستیم که در حوزه اقتصاد مقاومتی بتوانیم شاهد پیشرفت‌های قابل توجهی در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد باشیم، اظهار کرد: برای اولین بار در تاریخ این دیار، کارخانه ذوب مس جیرفت سال آینده به بهره برداری خواهد رسید و مس کاتدی در این منطقه تولید خواهد شد.
وی به حوزه اشتغال ایجاد شده در استان کرمان در دولت تدبیر و امید پرداخت و عنوان کرد: در سال ۹۵، بیش از ۴۵ هزار شغل پایدار در استان کرمان ایجاد شد که در دوران انقلاب اسلامی بی نظیر بوده و به عنوان دوران طلایی انقلاب اسلامی در این حوزه در استان کرمان یاد خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار