فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه ۶۳ هزار انواع مواد محترقه در سال جاری در استان کرمان کشف شده است گفت: گروهی در چهارشنبه آخر سال با به خطر انداختن امنیت جامعه به دنبال سودجویی هستند.
کد خبر: ۵۷۸۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶ 13 March 2018

سردار رضا بنی‌اسدی‌فر اظهار‌ داشت: دستگیرشدگان چهارشنبه‌سوری تا پایان تعطیلات نوروز در مراکز پلیس نگهداری می‌شوند و خودروهای توقیف شده نیز آزاد نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه پلیس برای جلوگیری از به خطر افتادن سلامت مردم پیش‌بینی‌های لازم را انجام می‌دهد گفت: امنیت مردم اولویت اول و اصلی کار پلیس است و از همه ظرفیت برای نجات جان مردم استفاده می‌شود.

رئیس پلیس استان کرمان با بیان اینکه گروهی در چهارشنبه آخر سال با به خطر انداختن امنیت جامعه به دنبال سودجویی هستند افزود: پلیس هشدار می‌دهد که با هرگونه عوامل مخل امنیت در چهارشنبه آخر سال برخورد قاطع می‌کند.

وی با اشاره به اینکه 63 هزار انواع مواد محترقه در سال جاری در استان کرمان کشف شده است خاطر‌نشان کرد: بهترین شیوه کنترل مراسم چهارشنبه سوری حضور خانواده و بازدارندگی اجتماعی است.

بنی‌اسدی‌فر با بیان اینکه چهارشنبه آخر سال را باید با حضور خانواده مدیریت کرد گفت: خوشبختانه مردم آگاه هستند و هر سال نسبت به سال‌های گذشته در چهارشنبه آخر سال آسیبهای کمتری داریم.

وی با اشاره به اینکه کرمان استان پرافتخاری است و اجازه ناامنی به عوامل دشمن در استان را نخواهیم داد افزود: دشمنان با ورود از زوایای پنهان به دنبال خدشه‌دار کردن امنیت عمومی جامعه هستند.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان با بیان اینکه امنیت عمومی جامعه در استان کرمان امنیت کاملا مطلوبی است تصریح کرد: سامانه 110 پلیس در طول شبانه روز آماده دریافت اطلاعات و اخبار از سوی مردم است.

وی با اشاره به اینکه تعداد افرادی که در چهارشنبه سوری قصد ناامنی دارند بسیار کم است گفت: پلیس نیازمند همکاری و مشارکت مردم در برقراری امنیت است و پلیس دست یاری به سوی مردم دراز می‌کند.

بنی‌اسدی‌فر با بیان اینکه فرهنگ چهارشنبه سوری برای ایجاد نشاط و شادابی است و با آتش بازی و به خطر افتادن جان انسان هیچ موضوعیتی ندارد افزود: کرمان امروزه شاهد حضور گردشگران خارجی زیادی است و در ایام نوروز نیز بیشتر می‌شود و باید استانی آرام داشته باشیم.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار