رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با اشاره به اینکه شرکت توسعه گردشگری در کرمان راه‌اندازی می‌شود افزود: از وظایف این شرکت تهیه طرح جامع گردشگری و معرفی جاذبه‌های گردشگری استان است.
کد خبر: ۵۷۸۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹ 13 March 2018

مهدی سیاوشی امروز صبح در نشست اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی استان کرمان با حجت‌الاسلام و المسلمین علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان با بیان اینکه بیشترین فرصت برای ایجاد شغل در کشور را بخش گردشگری دارد اظهار داشت: در بودجه سال آینده به مسکن و گردشگری که 170 هزار شغل باید در کشور ایجاد کند توجه شده است.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان با منابع آبی محدودی روبه‌رو است افزود: از این رو باید به رونق صنعت گردشگری در استان توجه بیشتری شود.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با اشاره به بیان اینکه حدود 12 سال در کرمان با تحریم گردشگری روبه‌رو بودیم گفت: در حال حاضر گردشگری در کرمان به خوبی رونق پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 80 درصد کویر که جاذبه‌های اصلی آن است در استان کرمان واقع شده است بیان کرد: این یک ظرفیت بسیار مهم برای استان است.

سیاوشی با بیان اینکه بن‌بست بودن کرمان یک مشکل بزرگ بود که گردشگر امکان ادامه سفر از کرمان را ندارد و باید برای آن فکری شود افزود: در کمیسیون گردشگری تلاش کردیم در مرحله اول فرصت‌های گردشگری استان را شناسایی و معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه تلاش شده تا کرمان را به عنوان یک استان امن به گردشگران معرفی کنیم گفت: کرمان تنها استانی است که پنج اثر ثبت جهانی دارد.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با بیان اینکه نخستین تور گردشگری ژاپن به کرمان آمد عنوان کرد: به زودی تور گردشگری از هلند هم به کرمان می‌آید.

وی با اشاره به اینکه شرکت توسعه گردشگری در کرمان راه‌اندازی می‌شود افزود: از وظایف این شرکت تهیه طرح جامع گردشگری و معرفی جاذبه‌های گردشگری استان است.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار