در آستانه عید نوروز؛
کمپین «نذر مهربانی» با همکاری پزشکان متخصص داوطلب و همراهی گروه جهادی طریق‌الحسین که بیش از 5 سال است در مناطق جازموریان مشغول به فعالیت است، عازم روستاهای منطقه طبق نمداد شد تا با ویزیت و تحویل داروی رایگان و توزیع مکمل های غذایی برای حدود ۱۵۰۰ نفر التیام بخش درد محرومان در آستانه ی عید نوروز شدند.
کد خبر: ۵۷۸۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳ 13 March 2018

به همت کمپین نذر مهربانی خبرگزاری فارس و گروه جهادی تبلیغی طریق الحسین علیه السلام حدود ۴۰۰نفر از بیماران محروم بخش جازموریان رایگان ویزیت شدند.

جازموریان، از لحاظ جغرافیایی در شرقی‌ترین نقطه کرمان و در مرز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است و همین دوری از مرکز استان و شهرهای اطراف باعث تشدید محرومیت و البته کم‌لطفی مسئولان نسبت به آ‌ن شده است که البته این محرومیت نسبت به دیگر مناطق تالاب و بخش جازموریان بسیار بیشتر است.

 کمپین «نذر مهربانی» این هفته با همکاری پزشکان متخصص داوطلب و همراهی گروه جهادی طریق‌الحسین که بیش از ۵ سال است در مناطق جازموریان مشغول به فعالیت است، عازم روستاهای منطقه طبق نمداد شد تا با ویزیت و تحویل داروی رایگان و توزیع مکمل های غذایی برای حدود ۱۵۰۰ نفر التیام بخش درد محرومان در آستانه ی عید نوروز شدند.

 این تیم پزشکی متخصص که متشکل از جراحان مغز و اعصاب، زنان و زایمان، متخصص قلب، دندانپزشک، متخصص اطفال و همچنین یک ماما، بودند به صورت کاملا داوطلبانه در این منطقه حضور یافتند این کمپین با کمک‌های مردمی و خیران بود که توانست نزدیک به ۱۰ میلیون تومان انواع داروی مورد نیاز پزشکان و همچنین چند صد عدد انواع عروسک و اسباب‌بازی را برای عیدی به این کودکان تهیه و هدیه کند.

 همچنین یک شرکت دارویی نیز مبلغ ۱۰ میلیون تومان انواع مکمل‌های غذایی و دارویی مخصوص کودکان، زنان باردار و همچنین نوزادان و سالمندان را به طور رایگان در اختیارمان این گروه جهادی قرار داد. یک شرکت تجهیزات پزشکی نیز با اهدای دستگاه تست قند خون و نوارهای تست قند به کمپین نذر مهربانی اهدا کردند تا هرچه بهتر این عمل انسان دوستانه انجام شود.

 پزشکان در آخر هم از منطقه ی طبق نمداد بازدید کردند و بیمارانی که توان طی مسیر را نداشتند در روستای زیران ویزیت شدند.

هرچند درد مردم این مناطق فراتر از این است که با یک برنامه و دو برنامه حل شود، اما حداقل برای ساعتی هم که شد مردم جازموریان خندیدند و خوشحال بودند.

منبع: راه دانا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار