مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: طرح اسکان نوروزی در استان کرمان از فردا و با حضور یکی از معاونان وزیر آموزش و پرورش در منطقه گردشگری ماهان کلید می‌خورد.
کد خبر: ۵۷۹۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۱ 15 March 2018

محمد محسن‌بیگی عصر امروز در آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه در نوروز گذشته 34 پایگاه نوروزی تشکیل دادیم اظهار داشت: هزار و 525 نفر از عوامل آموزش و پرورش برای اسکان نوروزی مسافران با ما همکاری کردند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 154 هزار نفر در مدارس استان کرمان اسکان یافتند گفت: در سال گذشته حضور و اسکان مسافران نوروزی در کرمان 20 درصد رشد داشته است و نشان می‌دهد که کرمان مورد توجه مسافران نوروزی در کشور قرار گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه قصد ما کمک به حل مشکلات استان است افزود: ظرفیت‌های هتلینگ در کرمان پاسخگوی نیاز استان و مسافران نیست.

وی با اشاره به اینکه امسال 34 ستاد اسکان مسافران نوروزی در استان داریم بیان کرد: اگر بروشورهایی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان وجود داشته باشد در مدارس توزیع خواهد شد.

محسن‌بیگی با بیان اینکه برای نوروز امسال 450 مدرسه در طرح اسکان هستند بیان کرد: این مدارس حدود پنج هزار کلاس درس در استان کرمان را شامل می‌شود.

وی عنوان کرد: طرح اسکان نوروزی در استان کرمان از فردا و با حضور یکی از معاونان وزیر آموزش و پرورش در منطقه گردشگری ماهان کلید می‌خورد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه براساس قانون باید دانش‌آموزان را به رشته‌های مهارتی هدایت کنیم گفت: امسال 42 درصد دانش‌آموزان در هنرستان‌های استان مشغول به تحصیل شدند.

وی با بیان اینکه افزایش رشد دانش‌آموزی در استان را شاهد هستیم عنوان کرد: نرخ زاد و ولد در استان کرمان افزایش پیدا کرده است.

محسن‌بیگی تصریح کرد: در سال گذشته به حدود 80 درصد از اهداف مورد نظر در تهیه فرم مدارس رسیدیم.

در این جلسه غلامرضا رجایی‌نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان با بیان اینکه سازمان شیوه‌نامه جدیدی برای مدارس غیردولتی تدوین کرده که تا چند روز آینده ابلاغ می‌شود اظهار داشت: متاسفانه مدارس غیردولتی نه از نظر فضا و نه از نظر استحکام بنا وضعیت خوبی ندارند.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار