نماینده شهرستان‌های شرقی استان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حساب‌های شرکت‌های بزرگ باید در استان متمرکز شود گفت: پرونده مالیاتی بسیاری از شرکت‌های بزرگ استان در کرمان نیست که باید تعیین تکلیف شوند.
کد خبر: ۵۷۹۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۴ 16 March 2018

حبیب‌الله نیکزادی‌پناه ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان اظهار داشت: متاسفانه ظرفیت‌های شرق استان کرمان را به خوب مطالعه نکردید.

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ظرفیت‌های بزرگی در بم وجود دارد گفت: بم کلکسیونی از میراث فرهنگی ایران است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های خوب شرق استان در حوزه‌های مختلف بیان کرد: متاسفانه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان شهرستان بم این ظرفیت‌ها به خوبی دیده نشده است.

نیکزادی‌پناه افزود: از استاندار کرمان تشکر می‌کنم که ظرفیت دانشگاه‌ها را در استان به کار گرفته است و این یک ضرورت مهم است.

وی با بیان اینکه حساب‌های شرکت‌های بزرگ باید در استان متمرکز شود بیان کرد: پرونده مالیاتی بسیاری از شرکت‌های بزرگ استان در کرمان نیست که باید تعیین تکلیف شوند.

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی افزود: تمام آلودگی‌های زیست محیطی مربوط به مردم کرمان است اما درآمد آنها به خارج از استان می‌رود.

وی با اشاره به اینکه براساس قانون برنامه ششم توسعه، سرمایه‌گذاران می‌توانند قسمتی از مالیات را در اموری مانند مدرسه‌سازی استفاده کنند عنوان کرد: از این ظرفیت باید برای مدرسه‌سازی و حل مشکل مدارس فرسوده و کانکسی به ویژه در شرق استان کرمان استفاده کنیم.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار