رییس دادگستری شهرستان منوجان گفت: کارگر متهم شهرداری نودژ در حال حاضر متواری است و دستور قضائی لازم جهت دستگیری وی صادر شده است.
کد خبر: ۵۷۹۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۸ 16 March 2018

حسین شکوهی نسب عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: دستگاه قضائی منوجان تلاش می کند تا در اسرع وقت متهم دستگیر شود و تحقیقات در زمینه علت و انگیزه نامبرده در مورد آتش زدن شهردار بخش آسمینون بررسی شود.
وی عمل غیر انسانی متهم در به آتش زدن شهردار نودژ را به شدت محکوم کرد و گفت :حال عمومی شهردارخوب است و وی از بیمارستان شهید محمدی بندرعباس به بیمارستانی در یزد جهت ادامه اقدامات درمانی منتقل شده است.
وی ادامه داد:در اثر حادثه روز گذشته( چهارشنبه) شهردار نودژ دچار 30درصد سوختگی از ناحیه صورت، کتف و دست ها شده است.
رییس دادگستری منوجان ضمن تکذیب شایعه اخراج کارگر شهرداری نودژ اظهار کرد: این مطلب که متهم به دلیل نپرداختن حقوق و مزایا توسط شهرداری دست به این اقدام زده است، کذب محض است و مستندات پرداخت حقوق و مزایا وحق بیمه وی از سوی شهرداری نودژ تاپایان بهمن ماه سال جاری موجود است.
وی بیان کرد: کارگران نقش بی بدیلی در رونق اقتصادی و عمران و آبادانی کشور دارند از این رو مسئولان قضائی و اجرایی کشور باید از این قشر زحمت کش جامعه حمایت ویژه کنند.
شکوهی نسب ادامه داد: از تمام حقوق احتمالی کارگر متهم شهرداری نودژ اگر مورد تضییع قرار گرفته شده باشد، حمایت خواهد شد.
وی اظهار کرد: در مورد کارگر متخلف چنانچه از سوی شهرداری نیز قصوری صورت پذیرفته باشد قطعا با متخلفان احتمالی برخورد متناسب قضائی انجام می شود.
وی تصریح کرد: متهم از فروردین سال 1384به صورت قراردادی به استخدام شهرداری شهر منوجان در آمده است و به درخواست واصرار خود وی در تاریخ 1388/9/1به شهرداری نودژ منتقل می شود.
رییس دادگستری منوجان گفت: طبق بررسی های انجام شده مقام قضائی از محل کار متهم، نامبرده سابقه چندین مورد درگیری با مسئولان و همکاران خود در شهرداری نودژ را دارد که به صورت مستند در پرونده کاری وی درج شده است.
روز گذشته(چهارشنبه) یکی از کارگران شهرداری منوجان به علت نامشخصی با بطری بنزین به سمت ماشین شهردار منوجان در میدان امام حسین این شهر حمله ور شد و پس از پاشیدن بنزین، خودرو و شهردار را به آتش کشید.
پس از انکه شعله های آتش خودروی حامل شهردار را فرا گرفت شاهدان بلافاصله آتش را مهار کردند و شهردار به مرکز درمانی بیمارستان امام حسین منوجان منتقل شد ولی باتوجه به فاصله 420کیلومتری تا مرکز استان کرمان، به استان هرمزگان در 120کیلومتری شهرستان منوجان منتقل و در بخش سوانح سوختگی بیمارستان شهید محمدی بندرعباس در حال مداوا و رسیدگی می باشد.
در این حادثه هر 2 دست، صورت، گردن، پشت گردن و قسمتی از سینه شهردار دچار سوختگی شده است.
شهرستان منوجان با وسعتی معادل هفت هزار و 500 کیلومتر در فاصله 430 کیلومتری جنوب مرکز کرمان قرار دارد.
این شهرستان از جنوب و غرب با شهرستان های رودان استان هرمزگان و از شمال و شرق با شهرستان کهنوج همسایه است.
نودژ از توابع شهرستان منوجان است.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار