از نخبگان مسابقات علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی شهرستان کوهبنان تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۵۸۱۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۵ 19 March 2018

در آستانه سال جدید، آیین تجلیل از جوانان و دانش‌آموزان برتر کنکور سراسری، ورزشکاران، برترین‌های مسابقات فرهنگی، هنری و علمی کوهبنان برگزار شد.

سیدمحمدرضا حسینی مدیر آموزش و پرورش کوهبنان در این آیین گفت: چند سال متوالی است که این جشنواره در کوهبنان برگزار می‌شود و نخبگان و برترین‌های شهرستان در عرصه‌های مختلف مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان کوهبنان استعدادهای نهفته‌ای دارند که با برگزاری مسابقات مختلف و المپیادها، زمینه شناسایی و شکوفایی استعدادها رقم خواهد خورد.

حسینی عنوان کرد: طی سال‌های گذشته دانش‌آموزان کوهبنان همواره در مسابقات فرهنگی و هنری استان و کشور حائز رتبه‌های برتر بودند که کسب رتبه‌های برتر نهج‌البلاغه و انشاء نماز در سطح کشور از افتخارات دانش‌آموزان کوهبنانی است.

وی بیان داشت: تلاش شده تا کلاس‌های نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، قرآن و ... ویژه دانش‌آموزان برتر با استفاده از وجود استادان فن برگزار شود تا دانش‌آموزان با آمادگی بیشتری در مسابقات شرکت کنند.

حسینی تاکید کرد: در روزهای پایانی سال نسبت به برگزاری کلاس‌های ویژه کنکور اقدام کردیم تا دانش‌آموزان با آمادگی بیشتر در این عرصه به رقابت بپردازند.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار