مدیرعامل صنایع مس ایران:
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: معادن کوچک می تواند بخش عمده ای از مشکلات بیکاری و اشتغال موجود در جامعه را برطرف کند.
کد خبر: ۵۸۱۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳ 19 March 2018

محمدرضا بنی اسدی راد شامگاه یکشنبه در نشستی با عنوان گزارش سال 96 و چشم انداز شرکت ملی صنایع مس ایران در سال 97 در رفسنجان افزود: در حوزه مس تعدادی معادن کوچک فعال خواهد شد که در این راستا تولید کنستانتره طی2 سال آینده به 100 هزار تن افزایش خواهد یافت.
وی اظهار کرد: توسعه اکتشافات، کرامات نیروی انسانی و تکمیل زنجیره تولید و توسعه صنایع پایین دستی محور تولید و توسعه ما است علاوه بر آن هلدینگ شدن شرکت مس و مدیریت سهام مس از اولویت های شرکت مس بشمار می رود.
وی بیان کرد: برای ساماندهی صندوق مس برنامه ریزی انجام خواهد شد تا امنیت شغلی برای کارکنان و کارگران شرکت مس به وجود آید ضمن اینکه اکتشافات معادن نیز راهبرد شرکت مس و محور توسعه است.
بنی اسدی راد تصریح کرد: موضوع صنایع پایین دستی و تکمیل زنجیره تولید از معادن را دنبال خواهیم کرد تا به کارآفرینی نسبتا خوبی در حوزه مس برسیم.
وی خاطرنشان کرد: استان کرمان از ظرفیت های مهمی همچون شرکت های بالنده مس و فولاد برخوردار است.
بنی اسدی راد بیان کرد: با چابک سازی مسیر موفقیت آمیزی را در حوزه مس در سال جدید دنبال خواهیم کرد تا طی سه سال آینده تولید مس محتوا به 400 هزار تن برسد و در همه زمینه ها اعم از اشتغال، رونق اقتصادی و غیره پویایی و شکوفایی را شاهد باشیم.
مجتمع مس سرچشمه در 60 کیلومتری رفسنجان واقع شده و بزرگترین معدن روباز مس در خاورمیانه است.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار