رئیس میراث فرهنگی کوهبنان عنوان کرد
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کوهبنان گفت: تعداد زیادی از گردشگرانی که سال‌های گذشته از مناطق دیدنی و تاریخی شهرستان کوهبنان بازدید کرده بودند در قالب چند گروه و تور به کمک هموطنان خود در این شهرستان شتافتند.
کد خبر: ۵۸۱۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸ 19 March 2018

مهدی احمدی اظهار داشت: تعداد زیادی از گردشگرانی که سال‌های گذشته از مناطق دیدنی و تاریخی شهرستان کوهبنان بازدید کرده بودند در قالب چند گروه و تور که بیشتر از استان‌های تهران، کرج و اصفهان بودند به محض اطلاع از وقوع حادثه ضمن حضور و ابراز همدردی با زلزله‌زدگان کوهبنان به کمک هموطنان خود شتافتند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کوهبنان عنوان کرد: کمک‌های اهدایی در قالب 80 دستگاه بخاری برقی، 80 عدد پتو و تعداد زیادی سبد کالا و 6 دستگاه کانکس بوده است و با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته ساخت و ساز نیز در دستور کارشان قرار گرفته است.

وی بیان کرد: نحوه اهدای این اقلام هم با حضور خود گردشگران و هم با همکاری عوامل هلال‌احمر کوهبنان صورت گرفت، هنوز کمک‌های این گردشگران ادامه دارد و ما به عنوان یک رابط تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا با امانت‌داری کامل این کمک‌ها را به نیازمندان شهرستان برسانیم.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار