جانشین ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان کرمان:
جانشین ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان کرمان از چیدمان ۵۲ سفره هفت‌سین در ورودی‌ها، میادین و ترمینال‌های سطح استان کرمان خبر داد.
کد خبر: ۵۸۱۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵ 20 March 2018

سیدمصطفی آیت‌اللهی‌ موسوی با اشاره به فعالیت ۲۲ موزه در سطح استان کرمان، اظهار داشت: ۷۵۶ ساعت جشن، جشنواره، مسابقات فرهنگی و ... طی ایام نوروز در استان کرمان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: ۲۲ بازارچه و مرکز فروش، آماده عرضه ارزاق عمومی است و ۲۵ ایستگاه نیز به صورت صلواتی و رایگان از مسافران نوروزی پذیرایی می‌کنند.

جانشین ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان کرمان از آمادگی ۲۲ مجتمع خدماتی - پذیرایی بین‌راهی برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی خبر داد و گفت: ۲۳۵ مسجد برای اقامه نماز در تعطیلات نوروز فعال است و ۶۵ مکان موقت نیز برای برپایی نماز آماده شده است.

وی تصریح کرد: ۳۷۵ سرویس بهداشتی ثابت و دائمی، ۵۰ سرویس بهداشتی موقت و ۳۸ حمام عمومی نیز برای سرویس‌دهی در ایام نوروز آماده شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان گفت: همچنین در طول ایام نوروز ۱۳۵ واحد گردشگری بین‌راهی به مسافران و گردشگران نوروزی خدمات ارایه می‌دهند.

وی از چیدمان ۵۲ سفره هفت‌سین در ورودی‌ها، میادین و ترمینال‌های سطح استان کرمان خبر داد و گفت: ۱۵ نمایشگاه و بازارچه با ۵۵۰ غرفه مخصوص عرضه صنایع‌دستی و سوغات نیز در نقاط مختلف استان برپا می‌شود.

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار