مدیر آموزش و پرورش شهرستان ریگان از آمادگی ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان ریگان برای پذیرایی از مسافران نوروزی خبر داد و گفت: ۵۰ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در ریگان تجهیز شده است.
کد خبر: ۵۸۱۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰ 20 March 2018

احمد رحیمی  اظهار‌داشت: شهرستان ریگان آمادگی کامل برای پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی را دارد.

وی با تشکر از زحمات و تلاش‌های اعضای ستاد اسکان و عوامل اجرایی پایگاه‌ها، بر ضرورت فراهم کردن تمهیدات لازم برای تکریم فرهنگیان و مسافران نوروزی تاکید کرد و خواستار آماده‌سازی همه امکانات و ظرفیت‌های مراکز اسکان آموزش و پرورش شهرستان ریگان در راستای استقبال از مسافران فرهنگی در ایام تعطیلات نوروز شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ریگان با تاکید بر لزوم استقبال و برخورد خوش با مسافران در پذیرش و محل اقامت خاطر‌نشان کرد: برخورد مناسب در هنگام پذیرش فرهنگیان، می‌تواند خاطره‌ای خوش را در اذهان فرهنگیان و مسافران نوروزی از شهر ریگان ثبت کند و مسافران را به سفیران اطلاع‌ رسانی فرهنگ و میهمان‌نوازی مردم ریگان تبدیل کند.

رحیمی با اشاره به اینکه 50 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در ریگان تجهیز شده است گفت: سه مرکز در دبیرستان‌های حضرت رقیه‌(س) و زینب کبری‌(س) و دبستان امید آینده آماده اسکان مسافران نوروزی است و دو مرکز دیگر برای پذیرش مسافران نوروزی آماده‌باش هستند.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار