رئیس مجمع نمایندگان کرمان خبر داد
رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: از اولویت‌های کاری سال 97 پیگیری برای ادامه عملیات احداث جاده ارتباطی کوهبنان به زرند است که در روزهای پایانی سال گذشته حدود 7 میلیارد تومان به این جاده تخصیص داده شد.
کد خبر: ۵۸۲۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۲ 21 March 2018

حسین امیری ظهر امروز در آیین تحویل نخستین واحد مسکونی بازسازی شده روستای زلزله‌زده جور از توابع شهرستان کوهبنان اظهار داشت: زلزله 30 آذر ماه رنجی بر مردم کوهبنان وارد کرد که با همت مردم و مسؤولان باید هر چه سریعتر کار بازسازی مناطق زلزله‌زده برطرف شود و این مهم جزو اولویت‌های کاری ما در سال جاری است.

وی ادامه داد: پس از زلزله در کوتاه‌ترین زمان ممکن مصوبات مربوط به زلزله شهرستان کوهبنان به تصویب رسید و امیدواریم تا پایان تابستان سال جاری وضعیت در مناطق زلزله‌زده به حالت عادی بر گردد.

نماینده مردم شهرستان‌های کوهبنان و زرند در مجلس ابراز داشت: از دیگر اولویت‌های کاری در سال جاری پیگیری برای ادامه عملیات احداث جاده ارتباطی کوهبنان به شهرستان زرند است که در روزهای پایانی سال گذشته حدود 7 میلیارد تومان به این جاده تخصیص داده شد.

وی خاطرنشان کرد: مشکل اصلی در کل کشور و شهرستان‌های کوهبنان و زرند بحث آب است، در حالی که در سال 96 میزان بارندگی بسیار کم بود، لذا مردم در شهرستان‌های کوهبنان و زرند در بحث آب شرب که حیات مردم بدان بستگی دارد، توجه خاصی داشته باشند.

امیری گفت: در بحث زیرساخت‌ها به ویژه گاز‌رسانی به غیر از روستاهای منطقه پشکوئیه به جهت کمی جمعیت و فاصله زیاد، سایر مناطق کوهبنان زیر پوشش هستند و برق‌رسانی هم در روستاهای دو تا سه خانوار در حال انجام است.

وی ادامه داد: برق‌رسانی به روستاهای ساوند و مقیم‌آباد که جنبه تولیدی دارند هم پیگیری شده که ساوند برق‌‌دار شده و در سال تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی به مقیم‌آباد هم برق‌رسانی انجام خواهد شد.

امیری تصریح کرد: شهرداری کوهبنان در راستای ساخت و ساز معابر تخریب شده و بحث عقب‌نشینی‌ها نیاز به مساعدت دارد، چون معابر شهری به دلیل رفت و آمد کامیون‌ها دچار خسارت می‌شود که باید بازسازی شوند.

وی گفت: در زلزله کوهبنان اماکن عمومی نظیر امامزادگان، مدارس و واحدهای تجاری دچار خسارت شدند که برای بازسازی آنها نیاز به مساعدت ویژه است.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار