فرمانده انتظامی شهرستان کرمان؛
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به دستگیری ۹ سارق و کشف ۲۴ فقره سرقت گفت: توجه مردم به هشدار‌های پلیسی نقش مهمی در کاهش زمینه‌های وقوع جرم دارد.
کد خبر: ۵۸۲۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۳ 21 March 2018

سرهنگ عبدالعلی روانبخش، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: همزمان با ایام پایانی سال تدابیر ویژه‌ای به منظور ارتقاء امنیت و افزایش رضایتمندی شهروندان در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

وی افزود: یکی از این تدابیر تقویت تیم‌های گشتی در نقاط جرم خیز و شناسائی عاملان جرم است که در همین راستا ماموران انتظامی طی ۴۸ ساعت گذشته با گشت زنی‌های هدفمند و نامحسوس موفق شدند ۹ سارق را دستگیر و ۲۴ فقره سرقت را کشف کنند.

سرهنگ روانبخش با اشاره به اینکه این سرقت‌ها بیشتر شامل سرقت منزل، قطعات و محتویات داخل خودرو، وسایل نقلیه و اماکن خصوصی بودند، بیان داشت: قفل کردن درب‌های ورودی در زمان ترک منزل، پارک خودرو در پارکینگ مناسب یا استفاده از تجهیزات بازدارنده می‌توانند به نحو موثری از وقوع سرقت جلوگیری کنند.

وی همچنین از کشف برخی اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان دستگیر شده و دستگیری ۱۲ متهم تحت تعقیب مقامات قضایی خبر داد و تصریح کرد: با این طرح‌های ارتقاء امنیت و حضور محسوس و نا محسوس پلیس در مراکز خرید، اماکن گردشگری، پارک‌هادر کنار خودمراقبتی و هوشیاری مردم نسبت به اموالشان به امنیت مطلوب در این ایام دست می‌یابیم.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: پلیس به عنوان یک واحد خدمتگزار شبانه روزی در روز‌های پایانی سال و ایام نوروز نیز در جهت خدمت به شهروندان و مسافران به شکل مضاعفی تلاش خواهد کرد و شهروندان نیز می‌توانند با گزارش سریع موارد مشکوک به سامانه ۱۱۰ یاریگر خادمان خود در عرصه نظم و امنیت باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار