امام جمعه کرمان به مناسبت فرارسیدن نوروز با پدران و مادران سالمند در سرای سالمندان کرمان دیدار و دلجویی کرد.
کد خبر: ۵۸۲۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶ 22 March 2018

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان صبح امروز و به مناسبت فرارسیدن نوروز در سرای سالمندان کرمان حاضر و با پدران و مادران سالمند در سرای سالمندان کرمان دیدار و از آنها دلجویی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی در حاشیه این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با تبریک سال جدید اظهار داشت: مباحث بشر دوستانه و انسان دوستانه یکی از مباحثی است که در فقه، اخلاق اسلامی و آیات و روایات ما بر آن تاکید فروانی شده و مورد عنایت است.

وی با بیان اینکه یکی از مظاهر انسان‌دوستی زمانی جلوه می‌کند که انسان‌هایی در شرایطی قرار می‌گیرند که نیاز به کمک و مساعدت هم‌نوعان خود دارند افزود: یکی از این مصادیق کمک‌های انسان‌دوستانه خانه سالمندان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه کسانی که در این مسیر بخشی از امکانات، ثروت و انرژی خود را قرار می‌دهند تا به این قشر کمک کنند ددر پیشگاه خداوند دارای قرب و منزلت بالایی هستند تصریح کرد: امیدوارم که جامعه انسانی ما به این مسئله توجه ویژه داشته باشند و به کسانی که در این صحنه فعالند کمک بیشتری کنند.

وی با بیان اینکه آنچه که امروز دیدیم تنها بخشی از عنایات و توجهات بشردوستانه و انسان دوستانه‌ای است که خدواند از ما خواسته گفت: امیدوارم به همه کسانی که در این زمینه کار و خدمت فعالیت می‌کنند خداوند به آنها توفیق عنایت کرده و هم در این دنیا و هم در جهان آخرت از خیرات و برکات این کار خداپسندانه بهرمند شوند.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار