فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از اجرای طرح انضباط ترافيكی با الويت برخورد با موتورسيكلت سواران متخلف خبر داد.
کد خبر: ۵۸۸۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲ 09 April 2018

سرهنگ عبدالعلی روانبخش، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: انضباط بخشي به امور ترافيكي يكي از وظايف مهم پليس است كه با هدف رواني ترافيك و پيشگيري از حوادث و سوانح توسط پليس راهور و همچنين تيم هاي گشت انتظامي انجام مي شود.

وی افزود: در همين راستا و به منظور ارتقاء ايمني معابر درون شهري يك طرح انضباط بخشي ترافيكي با الويت برخورد با موتورسيكلت سواران متخلف در سطح شهر كرمان به اجرا درآمد كه در دو روز آغاز اين طرح تعداد 46 دستگاه موتورسيکلت متخلف توقيف شد.

سرهنگ روانبخش بيان داشت: اين موتورسيكلت ها كه بعضا فاقد مدارک و پلاک بوده و يا پلاک ناخوانا داشتند و يا با سرعت زياد و حركات نمايشي موجب ايجاد مزاحمت براي شهروندان مي شدند، توقيف و به پارکينگ منتقل شدند.

وي تصريح كرد: موتورسيكلت يكي از وسايل نقليه با كمترين ايمني است كه بايد از آن با كسب مهارت لازم و پس از اخذ مدارك مربوطه استفاده كنيم اما متاسفانه شاهد استفاده قشر جوان و نوجوان از اين وسيله نقليه هستيم كه بيشترين حوادث و صدمات هم متوجه آن ها است.

 سرهنگ روانبخش يادآور شد: از اينرو طرح ها و تدابير ترافيكي و برخورد با وسايل نقليه متخلف با هدف ارتقاء ايمني معابر و پيشگيري از حوادث جاني و مالي انجام مي گيرند و لازم است شهروندان در اجراي آن ها با پليس همكاري كنند و هيچگاه قانون گريز نباشند.

 فرمانده انتظامي شهرستان کرمان در پايان از موتورسيكلت سواران خواست از تردد با اين وسيله نقليه بودن اخذ مدارك مربوطه خودداري و حتما نواقصي همچون فاقد پلاك يا چراغ بودن را برطرف كنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار