فرماندار کهنوج:
فرماندار کهنوج گفت: تلاش ما بر این است که سال 97، سال برچیدگی روزمرگی و سال شکوفایی اقتصاد مقاومتی در کهنوج باشد
کد خبر: ۵۸۸۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۵ 10 April 2018

وحدت عیدی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار داشت: باید در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری یک تحول جدی و جدید در کهنوج اتفاق بیفتد.

وی بیان داشت: امیدواریم امسال، برچیدگی روزمرگی و سال شکوفایی اقتصاد و به ویژه اقتصاد مقاومتی و بخش خصوصی باشد.

عیدی گفت: ما باید در سال جدید، نگاهی به تولید و خلق ثروت داشته باشیم به محیط اطراف و نگاهی اقتصادی به آب و خاک و همراه محیط زیست، منابع طبیعی داشته باشیم.

وی عنوان کرد: معین اقتصادی با جدیت به دنبال فراهم آوردن مقدمات کار باشد، همه ادارات و نهادها باید ماهانه گزارش کاری خود را ارائه کنند و در پایان ماه اقدامات انجام شده را به مردم گزارش بدهند.

عیدی گفت: همه باید در مورد حوزه اقتصاد مقاومتی شخصا وارد عمل شوند و پاسخ به استعلام‌های معین اقتصادی سریع و در عین حال کارشناسی شده و حساب شده باشد.

فرماندار کهنوج تصریح کرد: در حوزه میراث فرهنگی نیاز است تحول جدی اتفاق بیفتد، بوم‌گردی در کهنوج می‌تواند کارساز شود و به نحو شایسته‌ای عینیت پیدا کند و پیگیری شود.

عیدی با اخطار به اخلال‌گران نظم جامعه گفت: با کسانی که دنبال اخلال در نظم و امنیت جامعه باشند شدیدا برخورد خواهد شد.

وی نقش رسانه‌ها را در اقتصاد مقاومتی مهم دانست و ادامه داد: رسانه‌ها باید نقش خود را در اقتصاد مقاومتی پررنگ‌تر نشان دهند.

فرمانده بسیج سپاه ناحیه کهنوج در این جلسه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، مبنی بر توجه مسؤولان به جوانان و استفاده از ظرفیت‌های این قشر گفت: باید از ظرفیت جوانان استفاده کرد.

روهنده افزود: باید از فرهنگیان و نخبگان در امر حقوق شهروندی استفاده کرد، مقام معظم رهبری در سال 96، دو تاکید در مباحث اشتغالزایی به مسؤولان داشتند که مسؤولان به مردم گزارش دهند.‍

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار