فرماندار جیرفت گفت: نقش و مشارکت مردم در امنیت امری ضروری است، مردم باید در تامین امنیت با احساس مسئولیت و کمک به پلیس سهم خود را در این مقوله مهم ایفا کنند.
کد خبر: ۵۸۹۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۲ 11 April 2018

احمدامینی روش فرماندارشهرستان جیرفت امروز در دیدار فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی جیرفت ضمن تبریک سال ۹۷ گفت: به برکت حضور شبانه روزی و مقتدرانه نیروی انتظامی در کنار سایر قوای مسلح کشورمان ، ایران از امن ترین کشورهای منطقه است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه امنیت، افزود : امنیت از مولفه های مهم و اساسی و زیربنایی هر جامعه توسعه یافته ای است که پایداری و بقای آن در سایه مجاهدت‌ها و تلاش های نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی حاصل می شود.

احمد امینی روش ضمن قدردانی از تلاشهای شبانه روزی فرماندهی و پرسنل انتظامی این شهرستان گفت: نیروی انتظامی مظهر نظم و انضباط اجتماعی در جامعه و حافظ جان و مال مردم است که برای تحقق این وظیفه سنگین و مهم با همه توان و جدیت تلاش می کند.

فرماندارشهرستان جیرفت نقش و مشارکت مردم در امنیت را امری مهم وضروری عنوان کرد وافزود: مردم باید در تامین امنیت با احساس مسئولیت و کمک به پلیس سهم خود را در این مقوله مهم ایفا کنند.

همچنین در این دیدار سرهنگ ماشالله ملایی فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گزارشی از اقدامات مثبت پلیس در ایام نوروز که منجر به کاهش سرقت و کاهش جرائم خشن شده است را ارائه کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار