استاندار کرمان:
استاندار کرمان با اشاره به اینکه در این استان جناحی کار نکرده ایم، گفت: جناح ما جناح خدمت است.
کد خبر: ۵۸۹۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۷ 11 April 2018

به گزارش تابناک کرمان، به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم حسینی صبح امروز در دیدار نوروزی با کارکنان استانداری کرمان افزود: جناح ما جناح خدمت است و دولت نیز با همین رویکرد به دنبال به کارگیری همه جناح ها بوده و درصدد حذف هیچ جناحی نیست.
وی با اشاره به اینکه در استان کرمان حوزه سلامت، امنیت، پدافند غیرعامل و .... رتبه های برتر کشوری را به خود اختصاص داده است، گفت: برای اولین بار در استان کرمان مدیران جوان را به کار گرفته ایم که موفقیت های خوبی را نیز رقم زده اند و در کنار آن افرادی که سال های خدمتی آنها به پایان رسیده بود را بازنشسته کردیم و همچنین از انتقال های اداری غیر ضروری نیز خودداری کرده ایم و هیچ زمانی جناحی کار نکرده ایم .
استاندار کرمان عنوان کرد: به منزلت و جایگاه کارکنان استانداری اعتقاد دارم و این افراد در ادب، احترام به ارباب رجوع و سایر حوزه ها سرآمد بوده و هستند.
رزم حسینی با اشاره به اینکه استان کرمان و استانداری این استان در طلایی ترین دوران های خود پس از انقلاب است، گفت: در سال جاری بیش از 10 هزار میلیارد تومان پروژه در این استان به بهره برداری خواهد رسید و این در حالی است که در سال گذشته نیز استان کرمان بیشترین افتتاح طرح ها را در سطح استان داشته است.
وی تصریح کرد: در سال گذشته بیش از 40 هزار شغل در استان ایجاد شده است و کارهای بزرگی در این استان صورت گرفته است.
وی با اشاره به مشکلات کنونی جامعه گفت: ما دوران های سخت تری از جمله دوران دفاع مقدس را پشت سر نهاده ایم و امروز همه وظیفه داریم که در جهت امید بخشی به مردم مبتنی بر داشته ها و سرمایه های خود تلاش کنیم.
رزم حسینی اجرای پروژه های شهری را کاری جسورانه و شجاعانه بر شمرد و گفت: بدون کمک های دولتی کارهای بزرگی برای ساماندهی میراث فرهنگی استان انجام شده است و در سال جاری بزرگترین خانه خشتی جهان در رفسنجان افتتاح می شود.
وی ادامه داد: تمامی تجهیزات تله کابین کرمان وارد شده است و با همت بیشتر شهرداری این پروژه در سال جاری افتتاح شده و مردم از آن بهره مند می شوند.
استاندار کرمان عنوان کرد: از ابتدای انقلاب متوسط ایجاد شغل در سال 23 هزار و 802 شغل بوده است که در دولت تدبیر و امید به بیش از 33 هزار شغل رسیده است و در سال گذشته نزدیک به 40 هزار شغل در استان کرمان ایجاد شد.
وی خاطرنشان کرد: برای جیران عقب ماندگی های موجود در حوزه ایجاد شغل باید با وحدت و همدلی زمینه توسعه سرمایه گذاری و ایجاد 70 هزار شغل در استان را فراهم کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار