رئیس هیات فوتبال منوجان:
رئیس هیات فوتبال منوجان گفت: باید شناسنامه‌ای برای فوتبال 5 شهرستان جنوبی استان نوشته شود چراکه هر تصمیم‌گیری و اجرایی کردن برنامه‌ها به آمار و ارقام نیاز دارد.
کد خبر: ۵۹۰۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۴ 12 April 2018

حسین اوژند عصر امروز در حاشیه نشست هم‌اندیشی فوتبال 5 شهرستان کهنوج، فاریاب، رودبار، قلعه‌گنج و منوجان اظهار داشت: تعداد مدارس فوتبال در 5 شهرستان جنوبی استان باید بیشتر و همچنین نظارت بیشتری به این مدارس صورت گیرد تا بتوانیم الفبای فوتبال را از سنین پایین به فوتبالیست‌های این شهرستان‌ها آموزش دهیم.

رئیس هیات فوتبال منوجان افزود: کسانی که در مدارس فوتبال مربیگری می‌کنند باید در این زمینه به‌روز باشند و در این خصوص باید در کلاس‌های دانش‌افزایی که همه ساله در شهرستان‌ها برگزار می‌شود، استفاده کرده و دارای مدرک مربیگری باشند.

اوژند با بیان اینکه در مناطق 5 شهرستان جنوبی استان باید بیشتر به فوتبال پایه به خصوص فوتبال آموزشگاه‌ها اهمیت داده شود، اذعان داشت: باید شناسنامه‌ای برای فوتبال 5 شهرستان جنوبی استان نوشته شود چراکه هر تصمیم‌گیری و اجرایی کردن برنامه‌ها به آمار و ارقام ریز روستاها، شهرستان‌ها و باشگاه‌ها نیاز دارد.

رئیس هیات فوتبال منوجان خاطرنشان کرد: می‌طلبد مسابقاتی در تمام رده‌های سنی با همکاری 5 شهرستان جنوبی استان برگزار شود و قهرمان این دوره مسابقات به مسابقات استانی و کشوری راه یابد و 5 شهرستان نیز از نظر مالی و فنی در این زمینه همکاری داشته باشند.

اوژند بیان داشت: مسوولان شهرستانی و استانی باید در زمینه برگزاری کلاس‌های مربیگری، داوری، دانش‌افزایی و توجیه داوری برنامه‌ای بلند مدت داشته باشند.

وی تشریح کرد: علاوه بر اینکه کارگروهی با اعضای روسای هیات فوتبال و تربیت بدنی 5 شهرستان پیرامون بررسی آسیب‌ها، مسائل و مشکلات فوتبالی 5 شهرستان تشکیل گردد کارگروه مرکزی نیز در هر شهرستان تشکیل شود.

به گزارش فارس نشست هم‌اندیشی فوتبال جنوب استان کرمان با حضور فرماندار، روسای تربیت بدنی قلعه‌گنج و منوجان، روسای هیات‌های فوتبال 5 شهرستان جنوبی، کارشناسان تربیت بدنی آموزش و پرورش 5 شهرستان و پیشکسوتان فوتبال جنوب با هدف تشکیل کمیته فنی برای این شهرستان‌ها و پیشرفت فوتبال جنوب استان در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار