مدیر آموزش و پرورش شهرستان عنبر آباد گفت: خرید کالای ایرانی، راه حل اساسی حرکت و جهش اقتصاد کشور است.
کد خبر: ۵۹۱۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱ 16 April 2018

مهران سنجری نیا ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان عنبر آباد گفت: توجه به خرید کالاهای مورد نیاز از بازار داخلی و تولید ملی به عنوان گام اساسی در حمایت از چرخه های تولید می باشد و باید در این مسیر اقدامات قابل توجهی صورت پذیرد تا با توجه به شعار سال حمایت از کالای ایرانی در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: باید با توجه به نیاز و درخواست مردم، برای بهبود کیفیت و ارتقای اجناس ایرانی تلاش های زیادی صورت گیرد و برای رسیدن به نتیجه مطلوب، نیازمند زمینه سازی اجتماعی و فرهنگی برای اقشار مختلف جامعه و تبلیغات در خصوص حرکت های جهادی و تغییر الگوهای مصرفی کنونی جامعه هستیم.

 سنجری نیا تصریح کرد: در واقع می توان نتیجه گرفت که مهم ترین اصل در افزایش تحقق تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و پیشرفت در ظرفیت های خدماتی و تولیدی کشور است تا شکوفایی در همه ابعاد ملی تحقق یابد.

 وی بیان داشت: باید با کار و تلاش همان طوری که در آموزه های دینی آمده است، در سطوح مختلف به صورت عملی و حرکت های جهادی گام برداریم و به عنوان یک ارزش و فرهنگ ملی ضرورت تولید ملی و حمایت از آن نهادینه شود.

 سنجری نیاعنوان کرد: آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد در زمینه حمایت از کالای ایرانی و تبیین این مسئله مهم و اساسی برای دانش آموزان در مدارس اقدامات لازم را انجام می دهد و در واقع باید دانش آموزان نسبت به این بخش آگاهی و اطلاعات مورد نیاز را کسب کنند و هر یک از اعضای جامعه با مشارکت و ملزم کردن خود به عملیاتی شدن آن، منابع عظیمی را برای کشور ایران حاصل خواهند کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار