دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب تذکرات لازم و همچنین راهکارهای موثر برای جلوگیری از اخفای مواد مخدر در محصولات کشاورزی را به مسئولین باربری ها دادند.
کد خبر: ۵۹۱۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵ 16 April 2018

حامد عمرانی دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رودبار جنوب در جلسه توجیهی با مسئولین باربری های شهرستان رودبار جنوب که با حضور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان برگزار شد ،گفت: مسئولان باربری ها بایستی رانندگان کامیون ها را توجیه تا در زمان بارگیری از ابتدا تا انتها در محل حاضر و بر نحوه بارگیری نظارت نمایند.

وی افزود: مسئولان باربری ها پس از احراز هویت کامل متقاضی و اخذ و نگهداری تصویر برابر با اصل کارت ملی اقدام به صدور بارنامه نمایند و مشخصات کامل، آدرس و تلفن متقاضی را در آن درج نمایند.

 عمرانی بیان کرد:مسئولان باربری ها باید تعهدات لازم مبنی بر عدم وجود هرگونه اقلام و تجهیزات ممنوعه وانواع مخدر را به صورت مکتوب از مالک بار اخذ ونزد خود نگهداری نمایند .

 این مقام قضائی تصریح کرد: صاحبان بار و رانندگان در زمان بارگیری محصولات کشاورزی شخصا و یا با افراد قابل اعتماد بر بارگیری نظارت داشته باشند تا از جاسازی مواد مخدر در بین بار جلوگیری کنند.

 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار