مدیرکل راهداری کرمان :
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان به انجام نظرسنجی از رانندگان وسایل نقلیه عبوری در محورهای مواصلاتی اشاره کرد و گفت: حدود 76 درصد رانندگان از وضعیت راههای این استان رضایت دارند.
کد خبر: ۵۹۱۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹ 16 April 2018

خداداد مقبلی  افزود: 48 درصد از رانندگان در این نظرسنجی گزینه خوب، 28 درصد گزینه متوسط، 19 درصد ضعیف و حدود 5 درصد به سئوالات پاسخ نداده اند.
وی اظهار کرد: پنج هزار برگ نظرسنجی در استان کرمان بین رانندگان با وسایل نقلیه شخصی توزیع شده است و از این میزان حدود 70 درصد از تابلوهای نصب شده راهداری در طول محورها اظهار رضایت کردند و حدود 80 درصد نیز وضعیت خط کشی کف جاده ها را مطلوب دانستند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: با انجام این نظرسنجی، حدود 65 درصد از کاربران جاده ای این استان نیز وضعیت نور و روشنایی در جاده ها (نقاط نیازمند روشنایی) هنگام شب را کافی ارزیابی کردند.
وی افزود: میانگین 75 درصد از رانندگان وضعیت سرویس های بهداشتی مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی، وضعیت کلی آسفالت جاده ها و حضور راهداران درطول محورها و رسیدگی به وضعیت جاده ها بویژه گشت های راهداری اظهار رضایت کردند.
مقبلی با بیان اینکه این نظرسنجی با هدف شناسایی نقاط قوت و ضعف محورهای برون شهری استان کرمان اجرا شده است تصریح کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای این استان تا حد قابل توجهی موفق به اخذ نظرات مردمی در زمینه وضعیت جاده های استان شد زیرا اعتقاد داریم هیچ چیز از چشمان تیزبین مردم پنهان نمی ماند.
وی گفت: رضایت نسبی مردم از وضعیت راههای استان کرمان نتیجه تلاش شبانه روزی و بی وقفه مجموعه کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده ای این استان بویژه حاصل تلاش راهداران در فصول مختلف سال است.
استان پهناور کرمان دارای حدود 10 هزار کیلومتر راه اصلی است و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان متولی راههای این استان بوده و وظیفه ایمن سازی، احداث، تعمیر، نگهداری و بازسازی جاده ها، پل ها و ابنیه ارتباطی را بر عهده دارد.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار