سالانه درادارات دولتی استان کرمان:
به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول سال بیش از دو هزار برنامه فرهنگی از سوی ادارات و ارگانهای دولتی استان کرمان برگزار می شود.
کد خبر: ۵۹۱۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴ 16 April 2018

ییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در نشست اعضای شورای فرهنگ اجرای بیش از دوهزار برنامه فرهنگیعمومی شهرستان قلعه گنج استان کرمان گفت:به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول سال بیش از دو هزار برنامه فرهنگی از سوی ادارات و ارگانهای دولتی استان کرمان برگزار می شود.
صدفی افزود: در امتداد سال نیز برنامه های مختلفی ساماندهی و اجرا می شود که به واقع برخی ازاین برنامه ها به یک رویکرد اعتقادی تبدیل شده اند.
وی افزود:امروز بهترین راهکار برای خنثی کردن توطئه ها بصیرت افزایی است و اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با برگزاری وبزرگداشت مناسبت های مختلف جلودار این وظیفه خطیر در مقابله با جبهه استکبار هستند.
در این نشست امام جمعه قلعه گنج هم گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این شهرستان علی رغم همه کمبودها توانسته با برپایی مناسبتهای مختلف فعالیت های اثربخشی در حوزه فرهنگی و تبلیغی داشته باشد.
حجت الاسلام نجنوهمچنین یادآور شد : این شهرستان تا قبل از ورود بنیاد مستضعفان به آن در همه حوزه ها دارای کمبودها و محرومیت هایی بود و در بحث اقتصاد و کشاورزی با مشکلاتی مواجه بود که الحمدالله با دستور مقام معظم رهبری و ورود بنیاد مستضعفان نور امیدی در قلوب مردمان این دیار دمیده شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار