رییس کمیسیون آموزش مجلس با حضور در پشت صحنه نخستین تجربه سریال سازی شبکه امید با عنوان "خانه مادری" از روند ساخت این مجموعه که با مشارکت شبکه استانی کرمان در ماهان تولید می شود، دیدن کرد.
کد خبر: ۵۹۱۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۶ 16 April 2018

محمد مهدی زاهدی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار کرمان از سریال «خانه مادری» به کارگردانی امین و علی امانی که با انتخاب کامل بازیگران و عوامل پشت دوربین به مرحله تصویربرداری رسیده است، بازدید کرد و با عوامل آن به گفتگو نشست.

داستان این مجموعه در مورد مادری به نام آذربانو (با بازی زهرا سعیدی) است که بعد از شهادت فرزندش در ١٦ سالگی از کرمان به تهران سفر کرده و پس از فوت همسرش مجدد به کرمان و خانه مادریشان برمی‌گردد و در خانه مادری شخصی بنام عمو کریم ( با بازی مهدی صباغی) به همراه خانواده‌اش سال هاست به عنوان سرایدار زندگی می‌کنند که با ورود آذربانو اتفاقاتی برایشان رقم می‌خورد.

زهرا سعیدی، مهدی صباغی، بهراد خرازی، شهروز ابراهیمی، ساناز سماواتی، سارا احمدیان، یدالله شادمانی، حمید غیاث، حمید دلسوزی، حسن همتی، زهرا مرادی، عباس سلطانی، سهیل مینایی، مینا اخوان و محمود رضایی مهراست بازیگران سریال «خانه مادری» هستند.

یادآور می شود: این سریال در ٢٦ قسمت ٤٠ دقیقه‌ای با مشارکت شبکه کرمان و شبکه امید ساخته می شود و قرار است از اول نوروز ٩8 از شبکه کرمان و شبکه سراسری امید پخش شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار