مسؤول میراث فرهنگی فهرج:
مسؤول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فهرج گفت: بزودی از گلیم فهرج رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۵۹۱۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۷ 17 April 2018

حجت‌الاسلام خیرالله ابراهیمی امام جمعه فهرج عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان، بر تکریم مردم در ادارات تاکید کرد و اظهار داشت: باید با همدلی و وحدت، برای آبادانی و توسعه شهرستان فهرج تلاش کنیم.

غلامرضا نژادخالقی فرماندار فهرج نیز در این جلسه با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری، گفت: ادارات حتما از کالاهای ایرانی استفاده کنند و مردم را نیز تشویق کنند تا از کالاهای ایرانی استفاده کنند.

وی تصریح کرد: اقدامات زیر‌ساختی خوبی در سطح شهرستان انجام شده است، همه دستگاه‌ها باید در زمینه رفع مشکلات شهر تلاش و همکاری کنند.

فرماندار فهرج به نماد شهر فهرج اشاره کرد و در این باره گفت: سردر ورودی شهر فهرج، نماد برج نادری فهرج است که باید ساخته شود.

وحید وحیدزاده مسوول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فهرج نیز در این جلسه با بیان اینکه افزود روزانه 500 نفر گردشگر از ریگ‌های یلان در کویر بازدید کردند، اضافه کرد: در ایام نوروز 10 هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی شهرستان فهرج بازدید کردند.

وحیدزاده عنوان کرد: 160 هزار نفر گردشگر در ایام نوروز پس از ورود به شهرستان فهرج از راه‌های مواصلاتی این شهرستان عبور کردند و به شهرستان‌های چابهار و زاهدان سفر کردند.

مسوول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فهرج حضور گردشگران را در سال جاری در ایام نوروز در این شهرستان بی سابقه ارزیابی کرد و ابراز داشت: جنگل کهور و 8 خانه بوم‌گردی این شهرستان پذیرای جمع کثیری از میهمانان نوروزی در ایام نوروز بود.

وی در ادامه بیان داشت: بزودی از گلیم فهرج رونمایی می‌شود.

همچنین در این جلسه تیمور عارف رئیس شورای اسلامی شهر فهرج خواستار تخصیص اعتبارات لازم برای طرح‌های عمرانی شهرداری و بکارگیری نیروهای بومی در این شهرستان شد.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار