فرمانده پلیس راه زرند گفت: اکثریت محورهای زرند تا پایان سال جاری مجهز به دوربین های نظارتی و کنترلی پلیس می شوند.
کد خبر: ۵۹۲۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۱ 17 April 2018

سرهنگ "هوشنگ کاظمی" ‍ ️فرمانده پلیس راه زرند، با بیان اینکه در فروردین ماه سال جاری تصادفات فوتی در جاده های شهرستان زرند نسب به مدت مشابه سال گذشته 300 درصد کاهش داشته ایم، گفت: در فرودین ماه سال جاری 13 تصادف جرحی در زرند داشته ایم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش روبرو بوده ایم.

 وی با عنوان اینکه سواری پژو و پراید بیشترین حوادث را در جاده های شهرستان زرند به وجود آورده اند، گفت: عدم توجه به جلو و خواب آلودگی بیشترین علت تصادفات در جاده های شهرستان زرند می باشد.

 فرمانده پلیس راه زرند با اشاره به اینکه 10 نقطه حادثه خیز در جاده های شهرستان زرند وجود دارد، بیان کرد: پل مطهر آباد و محور های روستایی پر حادثه ترین نقاط در جاده های شهرستان زرند می باشند.

 وی با بیان اینکه اکثریت محورهای زرند تا پایان سال جاری مجهز به دوربین های نظارتی و کنترلی پلیس می شوند، تصریح کرد: ساعت 16 تا 20 بیشترین ساعت به وجود آمدن تصادفات در جاده های زرند می باشد.

 سرهنگ کاظمی با اشاره به اینکه رسانه های تاثیرات بسیار مثبتی در کاهش حوادث جاده ای داشته اند، عنوان کرد: در طرح نوروزی امسال 2 هزار تخلف در جاده های زرند ثبت شده است که از این تعداد 1 هزار و 700 مورد آن به دلیل سرعت غیرمجاز بوده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار