استاندار کرمان:
استاندار کرمان گفت: اگر می‌بینید 40 سال نظام جمهوری اسلامی ایران لنگرگاه امنیت منطقه شده به واسطه فداکاری نیروهای مسلح است.
کد خبر: ۵۹۲۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴ 18 April 2018

علیرضا رزم‌حسینی صبح امروز در مراسم گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از اهداف نامگذاری این روز را یادآوری دلاوری‌های نیروهای مسلح دانست و اظهار داشت: ارتشیان و نیروهای مسلح ما برای دفاع و سربلندی کشور حضور دارند و با تمام وجود کار می‌کنند.

استاندار کرمان بیان داشت: 29 فروردین روز قدردانی از ارتشی است که در هشت سال دفاع مقدس همراه با سپاه و بسیج مردمی، دفاع و فداکاری کرد و اگر می‌بینید 40 سال نظام جمهوری اسلامی لنگرگاه امنیت منطقه شده به واسطه فداکاری این نیروهاست.

رزم‌حسینی عنوان کرد: ارتش جمهوری اسلامی آزموده است و در جنگ، تدبیر خوب انجام داد و موفق شده داشته‌ها و آموزش‌های خود را عملیاتی کند.

وی ابراز داشت: امروز اگر در مرزهای ما امنیت پایداری وجود دارد به برکت نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی است و ما این اقدامات را ارج می‌نهیم.

استاندار کرمان گفت: ارتش جمهوری اسلامی، ولایی، تابع ولی‌فقیه و فرمانده کل قوا است.

وی با اشاره به برتری استان کرمان در حوزه امنیتی اظهار داشت: طی سال گذشته 700 جلسه شورای تامین در سراسر استان برگزار شد و این شورا همدل و متخصص و باتجربه، موفق شده در حوزه امنیت با وجود همه آسیب‌هایی که در اطراف ماست به عنوان استان برتر امنیتی باشد.

رزم‌حسینی ادامه داد: در حوزه پدافند ملی هم کرمان برتر شد و این نشان از قابلیت‌ها و ظرفیت کادر شورای تامین در استان است.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار