رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تشکیل کارگروه‌های تخصصی حوزه بانکی، مالیاتی، گمرک، بیمه‌ای و سرمایه‌ای با حضور مدیران ارشد حوزه اقتصاد در استان کرمان خبر داد.
کد خبر: ۵۹۲۸۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۲ 19 April 2018

محمدرضا پورابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به اهم برنامه‌های سفر وزیر اقتصاد و امور دارایی، اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور به استان کرمان اظهار داشت: نخستین برنامه این سفر صبح فردا با نشست مشترک اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس، وزیر اقتصاد، معاونان و روسای سازمان‌های اقتصادی با حضور استاندار کرمان و مدیران و فعالان حوزه اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این نشست با توجه به اینکه کرمان یکی از استان‌های پایلوت اقتصاد مقاومتی در کشور مطرح است، آخرین اقدامات حوزه سیاست اقتصاد مقاومتی و ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان گزارش داده می‌شود.

پورابراهیمی افزود: در بخش دوم این نشست، فعالان اقتصادی با حضور نمایندگان اتاق بازرگانی، اتاق اصناف و اتاق تعاون به بیان مشکلات اقتصادی خود را می‌پردازند و در نهایت اظهار نظر اعضای کمیسیون اقتصادی و وزیر اقتصاد را خواهیم داشت.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در کنار این نشست، بررسی مشکلات فعالان اقتصادی را به صورت موردی در روز جمعه خواهیم داشت.

وی همچنین از برگزاری چند کارگروه تخصصی در استان کرمان خبر داد و گفت: کارگروه حوزه بانکی با حضور مدیران ارشد بانک‌های کشور، کارگروه مالیاتی، کارگروه حوزه گمرک با حضور رئیس کل گمرک، کارگروه بیمه‌ای با حضور مدیران ارشد صنعت بیمه در کرمان برگزار می‌شود.

پورابراهیمی به سفر به شهرستان رفسنجان نیز اشاره کرد و ادامه داد: سفر وزیر اقتصاد و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس به رفسنجان با دعوت نماینده این شهرستان صورت می گیرد و در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان یک هزار میلیارد تومان پروژه قابل افتتاح داریم.

وی افزود: همچنین 800 میلیارد تومان پروژه‌های جدید در منطقه ویژه اقتصادی شهرستان رفسنجان کلنگ‌زنی می‌شود و در نهایت جلسه شورای اداری شهرستان را با حضور اعضای کمیسیون اقتصادی، استاندار و مدیران اجرایی خواهیم داشت.

پورابراهی بازدید از مجتمع مس سرچشمه، بررسی واحدهای صنعتی بزرگ، بازدید از منطقه زلزله زده کوهساران و مکان‌یابی برای منطقه ویژه اقتصادی شهر کرمان را از دیگر برنامه‌های سفر وزیر اقتصاد و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس به استان کرمان عنوان کرد.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار