مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان با اشاره به اینکه اصناف خط مقدم حمایت از کالای ایرانی هستند گفت: در جهت رفع مشکلات اقتصادی کشور باید با همکاری و بسیج مردمی حرکت کنیم.
کد خبر: ۵۹۲۸۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۴ 19 April 2018

ارسلان میری امروز در دیدار با فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج اصناف کرمان اظهار داشت: در راستای تحقق شعار سال، همه باید عامل به شعار سال باشیم.

وی با اشاره به اینکه رفع مشکلات به حرف نیست و باید با اقدام عاجل در جهت رفع مشکلات اقتصادی کشور با همکاری و بسیج مردمی حرکت کنیم گفت: اصناف همیشه در صحنه‌های انقلاب پیشگام بودند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان با بیان اینکه اصناف امروز هم در جنگ اقتصادی می‌توانند با پیشگامی برای موفقیت اسلام و نظام اسلامی اقدام کنند افزود: با شفافسازی و آگاهسازی مردم از توطئه دشمنان باید در جهت رفع مشکلات اقتصادی کشور حرکت کرد.

وی با اشاره به اینکه تعزیرات حکومتی در راستای مقابله با قاچاق کالا از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد گفت: قاچاق کالا به تولید و اشتغال کشور ضربه جدی وارد کرده و آینده کشور را تهدید می‌کند.

میری با تبیین آثار وجود قاچاق کالا در بازار و تهدید جدی آن بر اقتصاد کشور افزود: پیامدهای کوتاه مدت قاچاق کالا در حوزه اقتصادی شامل پایین آمدن سطح اشتغال، تضعیف تولید ملی، رشد تصنعی قیمت کالاها، ایجاد درآمد نامشروع و پولشویی و صدمه زدن به وارد‌کنندگان قانونی کالا است.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار