فرماندار جيرفت تاكيد كرد
فرماندار جیرفت گفت: بعضی از افراد که درآمد بالایی دارند از پرداخت مالیات فرار می‌کنند که لازم است با اتخاذ راهکارهای مناسب از فرار مالیاتی جلوگیری شود.
کد خبر: ۵۹۳۱۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱ 19 April 2018

احمدامینی‌روش صبح امروز در دیدار با مدیر و جمعی از کارکنان مدیریت امور مالیاتی شهرستان جیرفت با بیان اینکه فرهنگ‌سازی پرداخت مالیات در جامعه بایدنهادینه شود، اظهار داشت: امروز باید به سمتی حرکت کنیم که مردم با خوداظهاری، مالیات خود را پرداخت کنند که این مهم با همکاری همه اقشار جامعه صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه مردم نتیجه مشارکت در امر پرداخت مالیات را با اجرای طرح‌های عمرانی در جامعه مشاهده می‌کنند، بیان کرد: همه باید دست به دست هم دهیم تا شعار سال محقق شود به هر میزان که توان اقتصادی مردم بیشتر شود، زمینه مشارکت آنها نیز افزایش می‌یابد.

فرماندار جیرفت تصریح کرد: بعضی از افراد که درآمد بالایی دارند از پرداخت مالیات فرار می‌کنند که لازم است با اتخاذ راهکارهای مناسب از فرار مالیاتی جلوگیری شود.

امینی روش با بیان اینکه باید رعایت حال قشر آسیب‌پذیر نیز شود، اذعان داشت: در مجموع با توجه به مراجعاتی که به فرمانداری می‌شود شکایت از امور مالیاتی خیلی کم است و این نشانه سعه‌صدر بالای کارکنان مجموعه است.

ملک‌منصور کلانتری‌خاندانی مدیر امور مالیاتی شهرستان جیرفت اظهارداشت: مسئولان باید در سخنرانی‌ها و تریبون‌های خود برای فرهنگ‌سازی مالیاتی کمک کنند.

وی افزود: در سال ٩٦ با تلاش‌هایی که صورت گرفت، ٤٥ درصد پرونده‌های مالیاتی با خود اظهاری مودیان قطعی شده است.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار