مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله:
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: تهاجم فرهنگی همچنان باقی است و دشمنان انقلاب بیکار ننشسته‌اند، اما یاران و دوستداران انقلاب هم در برابر این هجمه‌ها بیکار نمی‌نشینند.
کد خبر: ۵۹۳۱۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳ 19 April 2018

حجت‌الاسلام علی عربپور صبح امروز در جمع خبرنگاران با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه برای صیانت از پاسداران تشکیل شده است.

وی با اشاره به رضایتمندی امام راحل و رهبری از سپاه بیان داشت: نقش راهبردی، راهداری و صیانتی سپاه بر عهده ولایت فقیه در سپاه است و مرجعیت فکری سپاه بر عهده این نمایندگی‌هاست.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: آموزش‌های دینی و اعتقادی پاسداران و بسیج، تایید محتوای انتشارات، ترویج و تقویت روحیه پاسداری، توجیه نیروها، نظارت و پیشگیری از تخلفات، پاسخ به سؤوالات پاسداران و بسیجیان، تعامل با حوزه‌های علمیه اعزام روحانیون به مناطق محروم و جذب روحانیون از ماموریت‌های ذاتی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه است.

عربپور ابراز داشت: سالانه بیش از 700 جلد کتاب و پروژه علمی و تحقیقاتی توسط نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه منتشر می‌شود و 256 صندلی آموزشی سهم سرانه هر پاسدار و فرمانده بسیج طی سال در استان کرمان داریم.

وی عنوان کرد: تشکیل گروه‌های جهادی، طلاب و روحانیون استان در قالب گردان‌های تبلیغی، فرهنگی، امدادی و رزمی استان از دیگر اقدامات است و یک گردان در جنوب و یک گردان در شمال و غرب استان کرمان به صورت مشترک داریم که در حوادث غیرمترقبه به کارگیری می‌شوند.

عربپور ادامه داد: تهاجم فرهنگی همچنان باقی است و دشمنان انقلاب بیکار ننشسته‌اند، اما یاران و دوستداران انقلاب هم در برابر این هجمه‌ها بیکار نمی‌نشینند و روحانیون هم در طرح صالحین مشغول به کار هستند و برای جذب جوانان تلاش دارند لذا رویکرد سپاه در جذب جوانان در قالب طرح مسجدمحوری یک رویکرد جدید است زیرا انقلاب از مساجد آغاز شد و بقای انقلاب هم باید از مسجد باشد.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار