رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم نرخ مالیات بر عملکرد را در نیمه دوم سال کاهش دهیم گفت: پیش‌بینی می‌شود مالیات بر عملکرد در سال جاری ۲۰ درصد کاهش پیدا کند.
کد خبر: ۵۹۳۳۴۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲ 20 April 2018

کارگروه‌های تخصصی رفع مشکلات موانع تولید و فعالان اقتصادی استان کرمان امروز با حضور رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و نمایندگان عالی وزارت اقتصاد در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان در حال برگزاری است.

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی امروز صبح در جلسه کارگروه مالیاتی رفع موانع تولید نشست کمیسیون اقتصادی مجلس در استان کرمان در اتاق بازرگانی اظهار‌داشت: تلاش می‌کنیم نرخ مالیات بر عملکرد را در نیمه دوم سال کاهش دهیم.

وی با اشاره به اینکه با این اقدام باید به تولید کمک کنیم و اجرای ناصحیح قانون مالیات بر ارزش افزوده باعث نارضایتی شده است گفت: اگر در مالیات ارزش بر افزوده دقیق عمل کنیم به تولید کمک می‌شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مالیات بر مصرف باید اجرا شود و کسی که بیشتر مصرف می‌کند باید بیشتر مالیات بدهد افزود: پیش‌بینی می‌شود مالیات بر عملکرد در سال جاری 20 درصد کاهش پیدا کند.

وی با اشاره به اقدامات اتاق بازرگانی استان کرمان خاطر‌نشان کرد: اتاق کرمان به‌صورت علمی و تخصصی فعالیت می‌کند که جای تقدیر دارد و امروز هم سعی می‌شود مشکل تعدادی از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در حوزه مالیاتی برطرف و پیگیری شود.

پورابراهیمی تصریح کرد: هفته گذشته اعضای کمیسیون اقتصادی در مشهد مقدس حدود چهل ساعت در موضوع مالیات بر ارزش افزوده جلسه داشتند و در این حوزه نظر فعالان اقتصادی را لحاظ خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار