امام جمعه کرمان:
امام جمعه کرمان گفت: سپاه پاسداران در انجام مأموریت‌های خود در نظام و انقلاب اسلامی، عملکرد درخشانی در کارنامه دارد.
کد خبر: ۵۹۳۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۱ 21 April 2018

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کرمان با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: جانبازان جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و امروز دردهای زیادی را تحمل می‌کنند که اجرشان فقط با خدا است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه سپاه رشید اسلام در خدمت انقلاب و نظام اسلامی است، عنوان داشت: نیروهای مسلح عملکرد قابل تقدیری دارند و ماموریت سپاه ویژه است و در کنار دفاع از امنیت کشور، مسؤولیت دفاع و حفاظت از دستاوردهای انقلاب را عهده‌دار است و امروز عملکرد درخشانی در کارنامه دارد.

وی ادامه داد: مبارزه با دشمنان نظام توسط سپاه انجام شده و این نهاد در هشت سال دفاع مقدس نیز با اخلاص عمل کرد و مبارزه با گروه‌های منافقان و شرارت‌های داخلی کشور از دیگر اقدامات سپاه در کشور است.

علیدادی‌سلیمانی با اشاره به نقش سپاه پاسداران در سرکوب کردن داعش و گروه‌های تروریستی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران در فتنه‌های داخل کشور نیز در خط مقدم بوده و فتنه‌ها را خاموش کرده است.

وی شکست آمریکا در صحنه طبس را نشانه دفاع خدا در هر زمانی دانست و تصریح کرد: همان‌گونه که آمریکا در صحرای طبس شکست خورد در موشک بارانی که در کشور سوریه انجام داد نیز شکست خورد.

امام جمعه کرمان به بحث انواع گناه اشاره کرد و افزود: گناه روح انسان را تخریب می‌کند و دارای قساوت قلب می‌شود و افرادی بر اثر فاصله گرفتن از حق و حقانیت و انجام رذائل اخلاقی در طول سال‌ها بر ناپاکی می‌مانند.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار