فرمانده سپاه رفسنجان:
فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان با بیان اینکه دشمن در بیرون از مرزها از سپاه پاسداران به هراس افتاده است، گفت: امروز اگر بگوییم سپاه فقط در چهارگوشه مرز خودمان بماند اشتباه کردیم.
کد خبر: ۵۹۳۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۰ 21 April 2018

علی سلطانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهر با گرامیداشت یاد شهدای پاسدار و تبریک سالروز میلاد سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) و دیگر اعیاد شعبانیه اظهار داشت: برای هر پاسدار افتخار است و به خود می‌بالد که میلاد با سعادت امام حسین(ع) را روز پاسدار نامگذاری کردند.

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان بیان کرد: کسانی که در نماز جمعه شرکت می‌کنند هم پاسدار هستند مقام معظم رهبری می‌فرمایند، انقلاب در حال تهدید است خوب از آن پاسداری کنید و تعریف سپاه پاسداران در قانون اساسی دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای جمهوری اسلامی است.

سلطانی خاطرنشان کرد: امروز نیروی زمینی سپاه در مرزهای جمهوری اسلامی چه در جنوب‌شرق و چه در مرزهای شمال‌غرب ما جانانه دفاع می‌کنند.

وی ادامه داد: دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی یعنی یادواره شهدا، نماز جمعه، محرم و یاد سیدالشهدا(ع)، اعتکاف و همه این‌ها اگر تهدید شد سپاه ورود می‌کند و امروز بعضی از دوستان در داخل نظام جمهوری اسلامی می‌گویند، سپاه در سیاست و سازندگی و.. ورود پیدا می‌کند و در تبریک روز ارتش می‌گویند ارتش فقط کار خودش را انجام می‌دهد و در دیگر مسائل ورود نمی‌کند، در حالی که تعریف امام (ره)و رهبری و قانون اساسی این است که که سپاه در تمام صحنه‌هایی که جمهوری اسلامی تهدید می‌شود ورود کند.

سلطانی ابراز داشت: زمانی که در جایی زلزله می‌شود سپاه به عنوان نیروی انقلابی ورود می‌کند و در قرارگاه سازندگی سپاه پاسداران بهترین پروژه‌های سازندگی کشور را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به بحث فعالیت سپاه در نفت، عسلویه، ساخت خانه‌های زلزله‌زدگان کردستان و کرمانشاه اظهار کرد: زمانی که فرمانده کل قوا امر می‌کنند سپاه ورود می‌کند.

سلطانی اضافه کرد: امروز اگر بگوییم سپاه فقط در چهارگوشه مرز خودمان بماند اشتباه کردیم، اگر سردار سلیمانی و پاسدارانی مانند شهید بادپا، شهید جمالی و شهدای فاطمیون و شهدای مظلومی که در سوریه شهید شدند تنها در مرز خودمان اکتفا کرده بودند امروز در رفسنجان با داعش می‌جنگیدیم همان‌طور که داعش به مجلس حمله کرد.

وی تأکید کرد: امروز داعش به دنبال ورود به جمهوری اسلامی است تا ولایت و ارزش‌ها را از بین ببرند زیرا در خاورمیانه جمهوری اسلامی الگوی کشورهای اسلامی است و از همه مهمتر سپاه پاسداران الگوست اگر امروز حزب‌الله لبنان قوی و لشکری پیروز است و رژیم صهیونیستی را تهدید می‌کند شاخه‌ای از سپاه پاسداران است.

سلطانی نیروی دریایی سپاه را مقتدر دانست که تنگه هرمز را می‌بندد و ناوهای آمریکایی را بازرسی می‌کند و هیچ قدرتی توان مقابله با آن ندارد.

وی گفت: امروز نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس آماده فرمان فرمانده کل قواست، اگر چهار تا ناو آمریکایی در خلیج‌فارس با پول عربستان یمن را مورد تهاجم قرار داده، سپاه آینده را دید و نیروی دریایی آن عزت و اقتدار دارد.

وی نیروی هوایی سپاه را در بحث هوافضا چهارم دنیا و در بحث نقطه‌زنی قدرت اول جهان خواند و افزود: ما جنگ‌طلب نیستیم بلکه می‌خواهیم از ارزش‌ها دفاع کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان ابراز داشت: این عزتی که جمهوری اسلامی در 40 سالگی خود شاهد است همه نهادها و ارگان‌ها و دولت‌ها زحمات زیادی کشیدند اما سپاه در بیرون از مرزها دشمن را به هراس انداخته است.

وی اظهار کرد: اگر سپاه در مباحث مختلف ورود می‌کند به دلیل این است که چرا بحث اقتصادی جمهوری اسلامی روحیه جهادی به خود نمی‌گیرد.

سلطانی بیان داشت: همه کسانی که می‌خواهند برای مردم کار کنند از روحیه اینکه دولت‌های غربی برای ما کار کنند بیرون بیایند ما موشکی که از جمهوری اسلامی به قلب داعش شلیک می‌شود را می‌توانیم تولید کنیم پس می‌توانیم خودوری خوب هم بسازیم زمانی که حمایت از کالای ایرانی تولید می‌شود چه لزومی دارد خودورهای لوکس وارد شود.

وی بیان کرد: سپاه در مباحث امنیتی اقتصادی، سازندگی و دفاع از کشور در کنار دولت آمادگی دارد.

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان در پایان به سفر اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس به رفسنجان اشاره کرد و متذکر شد: این سفر تنها بازدید از چند نقطه نباشد بلکه وضعیت خشکسالی این منطقه را ببینند و برای مردم کاری کنند.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار