استاندار کرمان:
استاندار کرمان گفت: حکومت متعالی اسلامی صرفا در کارهای عمرانی خلاصه نمی شود بلکه به توانمندی و سلامت مردم می انجامد.
کد خبر: ۵۹۳۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۲ 21 April 2018

علیرضا رزم حسینی روز جمعه در سفر یک روزه به منطقه گوغر بافت، در آئین افتتاح درمانگاه، پایگاه اورژانس 115 و جایگاه عرضه مواد سوختی، افزود:ما باید انسان کارآفرین و جوان برومند خلاقی بسازیم که توان اداره مناسب خود را داشته باشد و باید کاری کنیم که هیچ جامعه روستایی و شهری دست به سوی دولت دراز نکند.
وی عنوان کرد: باید کاری کنیم که خانواده های شهری و روستایی خود را با عزت اداره کنند و همه ما باید پاسدار این گونه اقدامات نیز باشیم زیرا پاسدار بودن یک واژه صرف نظامی نیست.
رزم حسینی گفت: باید تغییر تفکر داده و فرهنگ خود را تغییر دهیم تا از مسیر توانمندسازی اقتصادی، فرهنگی و ..... به پیشرفت همه جانبه دست یابیم.
استاندار کرمان با تاکید بر اینکه شهدا زمینه سرافرازی این مملکت را فراهم کرده اند، گفت: پاسدار واژه نظامی صرف نیست بلکه پاسدار، از آرمان ها، عزت اسلامی و کیان اسلامی دفاع می کند و امنیت امروز به برکت حضور این افراد حاصل شده است.
وی تاکید کرد: امروز همه مردم ایران باید پاسدار عزت اسلامی و انقلابی خود باشند و از داشته های خود دفاع کنند.
رزم حسینی با تقدیر از اقدامات خیر و معین اقتصادی گوغر، ادامه داد: دو سال قبل از آقای نقوی درخواست کردیم که کار مدیریت توسعه و پیشرفت منطقه را بر عهده گیرد و این کار که تازه در این منطقه آغاز شده است را در منطقه محروم قلعه گنج تمرین و اجرا کرده ایم و الگوی موفقی بوده است.
وی اظهار کرد: الگوی شهر نمونه اقتصاد مقاومتی مورد استقبال رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفته و ریاست جمهوری نیز این الگو را در سطح کشور ابلاغ کرده اند.
استاندار کرمان تصریح کرد: باید با ایجاد شغل زمینه ای را ایجاد کنیم که جوانان در منطقه خود بمانند و زندگی کنند.
وی افزود: جناح ما در استان کرمان، جناح خدمت است و همه گروه های سیاسی از این ایده حمایت کرده اند.
وی بر توسعه زیرساخت ها و در گام بعد به توسعه اشتغال تاکید کرد و ادامه داد: چرا در کشور با وجود ظرفیت های اقتصادی و تولیدی گسترده باید مردم را ناامید کرد.
رزم حسینی یادآور شد: تور موفقیت های استان کرمان را در قالب کلیپ های هنری به مردم ارائه می دهیم تا بدانند که معین های اقتصادی چه اقدامات بزرگی را انجام داده ند.
وی با تاکید بر اینکه تولید را باید از روستا آغاز کنیم، گفت: معین های اقتصادی با توسعه مشاغل در مناطق مختلف، بازارهای فروش را نیز پیش بینی کرده اند و امروز لباس هایی که در مناطق مختلف استان دوخته می شود، در سطح کشور به فروش می رسد.
رزم حسینی عنوان کرد: باید همه دست به دست هم داده و بدون نزاع، چالش و اختلاف برای خدمت به مردم تلاش کرد زیرا عبادت به جز خدمت به خلق نیست.
وی یادآور شد: در همه مناطق استان ثروت های زیادی وجود دارد که در مسیر توسعه به کار گرفته نشده است و با تکیه به دولت نمی توان این کار را کرد بلکه باید همه مردم پای کار آیند.
وی گفت: در سال گذشته 40 هزار شغل در استان کرمان ایجاد شده که 36 هزار مورد آن مربوط به بانوان بوده است و نرخ مشارکت بانوان در امور اقتصادی در دولت تدبیر و امید 70 درصد افزایش یافته است .
وی یادآور شد: اولین منطقه ویژه گردشگری کشور را در شهداد پیگیری خواهیم کرد زیرا زیرساخت های این اقدام نیز آماده شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این آئین گفت: وظیفه دانشگاه علوم پزشکی در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بسیار سنگین است و در دولت دوازدهم نیز به مانند دولت یازدهم، اولویت سلامتی و بهداشتی حفظ شده است.
حمیدرضا رشیدی نژاد افزود: در شهرستان بافت نیز خود را متعهد می دانیم به حوزه های تحت پوشش دانشگاه سرکشی و رسیدگی کرده و در خدمت مردم باشیم.
وی ادامه داد: در حدود سه سال اخیر سه کار خیر ساز بزرگ در بافت انجام شده است که افتتاح مرکز مجهز چشم پزشکی، درمانگاه بزنجان و درمانگاه گوغر شامل این موارد بوده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان خاطرنشان کرد: همه باید دست به دست هم داده و تلاش کنیم تا خدمات بهداشتی و درمانی با سرعت، سهولت و کیفیت بهتری به مردم ارائه شود.
وی بر حفظ وحدت تاکید و خاطرنشان کرد: با افتتاح هر مرکز و موسسه، همه باید خوشحال بوده و برای ارائه خدمات با کیفیت تر آن، همکاری داشته باشند.
رشیدی نژاد گفت: به دنبال آن هستیم که مراکز توسعه سلامت افزایش یافته و مردم با سهولت بیشتری از این خدمات استفاده کنند .

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار